EN|RU|UK
 Суспільство
  33671  387

 Інтернет-холдинг Mail.ru із середини грудня припиняє доставляти трафік в Україну

Російський інтернет-гігант Mail.ru припиняє доставляти трафік в точки обміну трафіком в Україні.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це ЛІГА.net стало відомо відразу від декількох гравців ринку.

Як повідомив редакції директор з розвитку української точки з обміну трафіком UA-IX (УкрМото) Михайло Половинка, Mail.ru надіслала їм повідомлення, згідно з яким група компаній припиняє доставку трафіку в Україні з 20 грудня.

"За їхніми словами, транспорт в Україну їм дорого", - уточнив Половинка причину відключення від UA-IX.

Аналогічний лист прийшов і в точку обміну Giganet.UA, яка попередила інших учасників обміну трафіком про вихід Mail.ru: "Шановні учасники Giganet.UA! На прохання компанії Mail.ru сповіщаємо Вас, що компанія Mail.ru перестає доставляти свій трафік в Україну. Відповідно, з 20.12.2016 їхніх анонсів не буде в Giganet.UA. Прохання спланувати міграцію свого трафіку".

За приблизними підрахунками Половинки, відключення від українських точок обміну трафіком допоможе Mail.ru економити на доставці трафіку приблизно 50 000 євро на місяць. При цьому альтернативні сполуки з Mail.ru, за яке група нічого не платить, збережуться.

Ще один співрозмовник редакції не відкидає політичних причин: "Mail.ru могли просто сказати: геть із точок України". Щоб не чекати такого повороту, холдинг міг самостійно ухвалити рішення, пояснивши його необхідністю економії на трафіку.

Нагадаємо, раніше силовики заявили про закриття ресурсу Fs.to. Також закрився український файлообмінник EX.UA.

Пізніше цю ж інформацію Цензор.НЕТ підтвердили в самій компанії Mail.Ru Group.

"Ми дійсно припиняємо доставляти наш інтернет-трафік на точки обміну трафіку в Україні. Ми вважаємо, що це не вплине на наших українських користувачів, оскільки, крім нашого каналу, між Росією і Україною існує багато інших каналів комерційних операторів. Це було повністю наше рішення, обумовлене виключно економічними причинами: українські оператори зв'язку підвищили вартість на деякі види послуг з початку цього року більше ніж у кілька разів. Ми готові організувати канали зв'язку з будь-якими українськими операторами, які захочуть підключитися до нас в наших точках присутності", - зазначили в компанії.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 4 з 4
<<<1 2 3 4
Сторінка 4 з 4
<<<1 2 3 4
   
 
 
 вгору