EN|RU|UK
 Економіка
  683  36

 Металурги вважають неприпустимим підвищення тарифів на залізничні перевезення до створення незалежного органу з регулювання транспортних тарифів, - президент асоціації "Укрметалургпром" Каленков

За словами Каленкова, даний крок дозволить врегулювати конфлікт інтересів у питанні тарифів на залізничні перевезення.

Про це на прес-конференції "Збільшення тарифів "Укрзалізниці" на 25% - удар по українській промисловості і загроза для економіки країни" в прес-центрі Українських Новин повідомив президент асоціації "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

"Не можна підвищувати тарифи до того моменту, поки не буде створено незалежний орган, який регулює тарифи", - сказав він.

Каленков додав, що при існуючих тарифах залізничних вантажоперевезень операційна маржа становить понад 35%, при цьому транспортна складова в структурі собівартості металургійних підприємств становить від 7 до 10%.

При цьому голова "Федерації металургів України" Сергій Біленький додав, що металурги вважають за необхідне введення мораторію на підвищення тарифів на вантажоперевезення до створення незалежного органу, який буде регулювати тарифи на перевезення.

Біленький додав, що при підвищенні тарифів можливе істотне зниження залізничних вантажоперевезень, що призведе до подальшого зниження фінансових показників "Укрзалізниці".
Також, за словами Біленького, керівництво "Укрзалізниці" не використовує потенціалу для оптимізації витрат на вантажоперевезення і не виконує інвестиційних програм.

Як повідомляли Українські Новини, "Укрзалізниця" ініціює підвищення тарифів на пасажирські перевезення в 1-м і 4-му кварталах 2017 року на 16% і на вантажні перевезення на 25% з лютого 2017 року.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору