EN|RU|UK
 За кордоном
  76750  434
Матеріали за темою:

 Російські ЗМІ звинуватили Україну в катастрофі двох винищувачів РФ у Середземному морі

5 вересня 2005 року через обрив тросів аерофінішера (система "ловить" літаки на авіаносці) Су-33 пірнув на глибину 1100 м на півночі Атлантичного океану. 5 грудня 2016 року під час посадки на авіаносний крейсер "Адмірал Кузнєцов" впав також Су-33.

Як передає Цензор.НЕТ, про це пише російський пропагандистський ресурс Лайф.

"Аварія сталася через три тижні після падіння МіГ-29К із цієї ж авіагрупи. Обговорюючи причини падіння Су-33, експерти знову заговорили про проблеми з аерофінішером. Судячи з наявної інформації, стався обрив тросів аерофінішера і літак викотився з палуби "Адмірала Кузнєцова" , - зазначають автори.

Також читайте: Ще один російський винищувач з авіаносця "Адмірал Кузнєцов" упав у море

У тексті наголошують: "Аерофінішер на авіаносний крейсер, який зараз чергує в Середземному морі, поставило підприємство ВАТ "Пролетарський завод". Це держпідприємство зі 100%-ою державною участю виробляє такі пристрої за розробками ЦНДІ суднового машинобудування. На "Кузнєцові" саме "пролетарська" продукція - це прямо випливає з матеріалів підприємства, а точніше, прес-релізу про постачання аерофінішера в Індію.

Лайф заявляє, що "знайшов однозначні вказівки на те, що в аерофінішерах і на "Вікрамадитьє", і на "Кузнєцові" використано імпортну продукцію - українську. Це випливає з матеріалів судових справ (посилання 1, посилання 2), які, бажаючи заощадити, затіяв постачальник пролетарського заводу - ТОВ "Промислові технології" (власники - Сергій Саричев і його син Роман).

Ця фірма займається постачанням різних комплектувальних деталей (вали, шайби, поковки, заготовки, тощо) для петербурзьких підприємств оборонпрому. "Промтехнології" два роки судилися з митницею, щоб їхній товар ввозили не за підвищеними військовими митними зборами, а як продукцію цивільного призначення".

Також дивіться: В окупованому Криму зламався зенітно-ракетний комплекс С-300ВМ "Антей-2500", - блогер. ФОТО

армия самолет авианосец рф

Митниця наполягала на тому, що оскільки товар іде на авіаносці, значить, його треба декларувати і застосовувати 10%-ве мито (а не нульове).

армия самолет авианосец рф

"Під час розгляду зафіксовано, що "виготовлення і постачання товару здійснювало закрите акціонерне товариство "Новокраматорський машинобудівний завод" (ЗАТ НКМЗ), м. Краматорськ, Донецька область, вул. Орджонікідзе, буд. 5, Україна, на підставі контракту № 21 / 22-09 від 26.08.2009 та укладеного між заявником (ТОВ "Промислові технології") і ЗАТ НКМЗ у редакціях додаткової угоди № 29 від 30.08.2012 року до контракту № 21 / 22-09 від 26.08.09 та додаткової угоди № 31 від 21.11.2012 року".

У підсумку "Промтехнології" допомогли партнери. Отримавши на свою користь експертні висновки від ЦНДІ СМ і Міноборони (про те, що самі по собі ці деталі цивільні і військова сфера застосування не є переважною), фірма виграла у митниці і заощадила кілька мільйонів рублів", - резюмують російські пропагандисти.

Читайте також: Російський МіГ-29 розбився під час спроби сісти на авіаносний крейсер "Адмірал Кузнєцов", - Fox News
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 5 з 5
<<<1 2 3 4 5
Сторінка 5 з 5
<<<1 2 3 4 5
   
 
 
 вгору