EN|RU|UK
 Політика України
  9928  34

 Після звільнення Марушевської ситуація на Одеській митниці значно погіршилася, - голова Профспілки експедиторів одеського регіону Берестенко. ФОТОрепортаж

Ситуація з оформленням вантажів на Одеській митниці після звільнення Юлії Марушевської значно погіршилася: підприємці скаржаться на безпідставний тиск з боку перевіряючих органів, затримки і простої, і необґрунтоване підвищення цін.

Про це глава Профспілки експедиторів одеського регіону Віктор Берестенко пише на своїй сторінці в соціальній мережі "Фейсбук", передає Цензор.НЕТ.

"Повільно настає регрес, поліпшення з приставкою "АНТИ":

1. Надходить інформація про спроби відмови в оформлення вантажів з формулюваннями "Згідно чинного законодавства". Відбувається так: "- Ми хочемо оформитися. - У Вас недостатньо документів. - Яких документів? -"Згідно чинного законодавства". Вичерпна відповідь.

2. Безпідставне збільшення форм митного контролю - оглядів, зважувань, переоглядів, які здійснюються не за АСАУР (автоматизованій системі аналізу та управління ризиками), а за "щучим велінням і моїм хотінням". Результатів, природно, немає;

3. Відпрацювання орієнтувань від правоохоронних органів. Був присутній і брав участь у розгляді, пов'язаному з затримкою оформлення транзитного вантажу (Білорусь-Єгипет). Вантаж прибув у порт 16 листопада, митниця оформила - 23 листопада. Збиток відправнику - понад 1 тис. доларів. Відпрацьовували лист СБУ. Нічого не знайшли, завдали шкоди матеріальної, зірвали терміни поставки вантажів, перенесли навантаження на інше судно, зробили 100% огляд. Порушили Постанови КММУ 364, 751, 467 .... Дійова особа - співробітник СБУ. Більше вони не мають чим займатися. Який "Шовковий шлях", який "ТРАНЗИТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ", які "ТРАНСПОРТНІ КОРИДОРИ". Прокуратура працює, сподіваюся якщо не внесе "Припис", то на "гроші", за класикою, відіжме", - зазначив Берестенко.

таможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможнятаможня


"Мої френди і читачі стрічки таки терплячі толерантні люди. Коли я кілька тижнів тому написав про те, що з її відходом вантажопотоки повернуться, і що мовляв все буде добре, не нахамили ж у відповідь. Терпіли ж. Бо ж херню ж я написав тоді. Бо понівечений Морвокзал і інші її спірні рішення - це ніщо в порівнянні з тим, що чинить зараз митниця. Це пекло і п##дець. Огляди, божевільні необґрунтовані підвищення цін на білі вантажі, затримки оформлення, простої ... Коротше: поверніть юного гуманітарія без профільної освіти, призначеного без конкурсу за гарні очі. Заберіть нах#й ваших професіоналів", - пише Дубенко на своїй сторінці в соціальній мережі "Фейсбук".

Серед наявних проблем Дубенко називає такі:

1. Контроль схем з енергетичних вантажів. Все по-старому. Жорстке відпрацювання, узгодження в схему ....

2. Орієнтування пишуть і колеги з регіонів, пишуть у вихідні та святкові, в робочий і неробочий, пишуть в обхід процедур. Аби був привід тримати вантаж.

3. Поліпшити хочуть процедуру оформлення - для випуску з порту 4 контакти (поклони) з представником митниці. Паралельно намагаються "пощипувати".

4. Карантин. https://www.youtube.com/watch?v=rE4L6zUE1uE - відео від 24.11.2014, зараз маємо тих же осіб. Умова роботи з цитрусом - 12 доларів з тонни, або будемо тримати, або будемо знаходити шкідників. Мають свою частку ті ж само правоохоронці.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору