EN|RU|UK
 Події
  7384  101

 Аварія російського Ту-154: експерти повністю відкинули версію теракту, - "КоммерсантЪ"

Днями завершили призначені військовим слідством вибухотехнічні експертизи добутих із дна Чорного моря уламків російського літака Ту-154, що розбився 25 грудня 2016 року відразу після вильоту із сочинського аеродрому Адлер.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пише КоммерсантЪ із посиланням на джерела.

Слідів кримінального вибуху на борту літака або його бойового ураження ракетою експерти не виявили

Таким чином, висловлювані раніше припущення про теракт слідство вивчило й обґрунтовано виключило зі списку можливих причин катастрофи, жертвами якої стали 92 людини.

Експертам-вибухотехнікам з НДІ ФСБ РФ військові слідчі доручили найперше перевірити витягнуті з води багаж, крісла і шматки внутрішньої обшивки фюзеляжу на наявність слідів вибухівки. Крім того, фахівці повинні були оцінити специфіку пошкоджень конструкцій літака, на яких вибухова хвиля від закладеної в салоні бомби залишає характерні розриви із загнутими назовні краями. Окремим предметом дослідження стали наскрізні отвори в деяких деталях літака, які могли утворитися як під час руйнування лайнера після удару об воду, так і від впливу осколків бомби або ракети, яка спрацювала біля літака.

Шрапнель, яка летить на швидкості близько 2000 м/с, як пояснило "КоммерсантЪ" близьке до слідства джерело, "вирубує" в алюмінієвій обшивці акуратні, немов вирізані лобзиком, дірки. Падіння ж літака відбувається на швидкостях на порядок нижчих, тому навколо пробоїни в цьому випадку обов'язково з'явиться і добре помітна деформація металу.


Нарешті, всім задіяним у розслідуванні експертам - як вибухотехнікам, так і судовим медикам - довелося шукати і самі уламки.

Начинка як штатної, так і саморобної бомби, на думку фахівців, зазвичай пробиває тіла й обшивку літака наскрізь, але в разі влучання в основну конструкцію і кількох рикошетів може також залишитися всередині салону. Цього разу, як пояснив співрозмовник "КоммерсантЪ", жодного чинника, який би хоч опопсередковано свідчив на користь теракту або обстрілу із землі, експерти не виявили.

Таким чином, відпрацювавши і відкинувши терористичну версію катастрофи Ту-154, фахівці зосередилися на інший - помилці, яку міг допустити екіпаж.

Нагадаємо, літак, за даними деяких очевидців, не падав, а плавно знижувався до поверхні води, ніс машини при цьому був "неприродно задертий". Ця картина того, що сталося, за даними фахівців, свідчить про те, що машина була з якоїсь причини виведена екіпажем на закритичні кути атаки і в цьому положенні ніяк не могла набрати висоту. Раніше в мережі з'явилося відео з веб-камери на пляжі "Вогник" в Адлері (населений пункт міського типу, що є адміністративним центром Адлерского району, який входить до складу міста-курорту Сочі, - ред.) зі спалахом в небі. Якщо цей спалах дійсно має стосунок до падіння в море Ту-154, це може означати, що катастрофа сталася через вибух на борту.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
   
 
 
 вгору