EN|RU|UK
 Події, Суспільство
  4175  24

 Нацрада з телерадіомовлення анулювала ліцензію телеканалу UBR

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 12 січня анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR, який раніше оголосив про припинення мовлення з 1 січня 2017 року.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це пише Інтерфакс-Україна.

Компанія зобов'язана повернути ліцензію на мовлення протягом 10 днів з дати ухвалення цього рішення.

Канал UBR ("Український бізнес ресурс") входить у медіахолдинг "Вести Україна", який пов'язують із міністром доходів і зборів часів президента Віктора Януковича, Олександром Клименком, який утік.

Також читайте: "Рішення, яке ми сьогодні прийняли - це просте запитання до російського телеканалу: "Чий Крим?", - Костинський про заборону каналу "Дождь" в Україні

Згідно з інформацією на його сайті, власником 99% ТОВ "ЄС Продакшен Груп" на кінець 2015 року була ТОВ "АйДжі Медіа Україна", яке в свою чергу на 100% належало Media Holding Vesti Ukraine Ltd (Кіпр). Власником 80% кіпрської компанії був житель Авдіївки Денис Мозковий, а ще 20% через компанію Nederman Limited контролювала Тетяна Александрова з Донецька.

"ЄС Продакшен Груп" в 2015 році збільшила виторг на 62,7% - до 29,36 млн грн, а її чистий прибуток скоротився в 4.4 рази - до 0,56 млн грн.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору