EN|RU|UK
 Економіка
  3073  47

 Введення річкового збору лобіює компанія "Укррічфлот", що належить Григоришину і Льовочкіній, - директор "НІБУЛОН" Вадатурський

Річковий збір в Україні може стати корупціогенним чинником.

Про це заявив генеральний директор ТОВ СП "НІБУЛОН" Олексій Вадатурський в інтерв'ю Цензор.НЕТ.

"Наша позиція незмінна: річкового збору бути не повинно, тому що він підсилює податкове навантаження, а той, хто пропонує його введення, закладає чергові корупційні схеми для вимивання грошей з державної системи", - сказав він.

За його словами, введення річкового збору лобіювала компанія "Укррічфлот", "власниками якої, як пишуть ЗМІ, є Костянтин Григоришин і Юлія Льовочкіна". "Якраз ця компанія лобіювала і продовжує лобіювати введення річкового збору. Тобто фактично законопроект "Про внутрішній водний транспорт" - це закон про додатковий податок, закон про річковий збір. Ми ж із калькулятором у руках довели шкоду його впровадження для галузі", - розповів бізнесмен.

"У Володимира Омеляна після призначення міністром інфраструктури був час у всьому розібратися. Люди, які називають себе технократами, повинні вміти рахувати. Тому, коли вони говорять, що річковий збір замінить собою п'ять інших податків і зменшить податкове навантаження на бізнес, я кажу: "Доведіть". Візьміть у руки калькулятор і порахуйте, де змешиться, а де додасться. Чи "не царська це справа" - прораховувати ризики, а також прогнозовані прибутки і збитки від пропонованих законопроектів?", - заявив Вадатурський.


"Наполягаю на позиції, що річковий збір буде не меншим, ніж нинішні п'ять зборів разом узяті. Так у чому сенс його введення? А сенс саме в тому, що цей збір буде йти повз державний бюджет - у казну нової річковий адміністрації, творці якої не гребують нічим, щоб домогтися своїх цілей. Заради чого? Для збагачення певної фінансово-промислової групи і всіх, хто з нею пов'язаний, зокрема і в парламенті. Саме ця група буде монополістом і в отриманні "річкового" прибутку, і в плані ухвалення будь-яких рішень. А міністра знову "засунуть", як це відбувається у випадку з Адміністрацією морських портів", - додав він.

Нагадаємо, раніше в інтерв'ю Цензор.НЕТ міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив: "Ми забираємо все фінансове навантаження (зараз там є близько 5 різних зборів): буде єдиний, ще менший, річковий збір. І буде зроблено все для розвитку, для конкуренції".

Повну версію інтерв'ю Вадатурського читайте тут
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору