EN|RU|UK
 Політика України
  17340  80

 Омелян про роботу "Укрзалізниці": Кадрові призначення божевільні. У напрямку корпоратизації нічого не відбулося. Втрачено кредит на 60 млн євро. Програно суди на 2 млрд грн

Голова Мінінфраструктури Володимир Омелян продовжив критику керівництва "Укрзалізниці" й уряду за передачу залізниці у пряме підпорядкування Кабміну.

Як повідомляє кореспондент Цензор.НЕТ під час засідання Кабміну Омелян передав Прем'єру Володимиру Гройсману документи про зловживання в структурах "Укрзалізниці".

Перед цим на засіданні уряду з доповіддю про роботу "Укрзалізниці" виступив голова компанії Войцех Бальчун.


"Мені дуже приємно слухати про такі видатні досягнення "Укрзалізниці". Я так розумію, що ніяких проблем у нас немає. І те рішення (про перепідпорядкування "Укрзалізниці", - ред.), яке ухвалили в середу не легалізоване, так? Риторичне питання", - заявив Омелян, не отримавши відповіді від Гройсмана.

Міністр заявив, що від самого початку виступав за корпоратизацію "Укрзалізниці".

"Разом із тим, ми щиро вважаємо, що передача "Укрзалізниці" з одного міністерства в інше загальмує реформу", - зазначив він.


Омелян наголосив, що "вихід у "плюс" "Укрзалізниці" у 2016 році - це не реформаторські досягнення, а результат підвищення тарифів на 15%".

"Стосовно корпоратизації у нас, на жаль, нічого не відбулося у 2016 році. Чи заважали цьому наглядова рада, міністр Омелян, віце-прем'єр Кістіон, прем'єр-міністр, я не знаю. Але результату не було", - підкреслив міністр.

Також Омелян визнав, що зріс рівень пасажироперевезень, але впав рівень вантажоперевезень.

Крім того, Омелян розкритикував кадрові призначення в структурі "Укрзалізниці".

"Щодо кадрових призначень, вони божевільні. Така компанія може собі дозволити найкращих фахівців на ринку. Ми мали якихось дивних офіцерів із безпеки, яких зараз звільнено, ми маємо цікаві призначення в Департамент стратегічного розвитку, якась пані Пушко-Цибуляк, знана особа з Луганській області, напевно, виграла в прозорому і чесному конкурсі", - зазначає міністр.


Водночас, за словами Омеляна, через безглузді дії "Укрзалізниця" втратила 60 млн євро кредиту від KfW.

Також, за даними Омеляна, через погану підготовку кадрів "Укрзалізниця" програла останнім часом судові позови на суму 2 млрд грн.

"Ще хотів запитати у Бальчуна, як працюється з паном Михальчуком? Наскільки добре підтримує пан Дубневич? Втрата від корупційних дій на 1 млрд грн у 2016 році, це звідки, хто ці особи, на вашу думку? Чим займаються заступники регіональних залізниць із питань реформи, корупції? Реформаторські досягнення у них є? ", - запитав міністр.

"Щоб довго не затягувати, Володимире Борисовичу, я хотів би вам просто передати короткі факти, ті, які є у Міністерства інфраструктури, і я сподіваюся на вашу підтримку, тому що це не іграшки, це не компанія з виробництва велосипедів, яку можна закрити через два місяці", - сказав Омелян.

Своєю чергою Прем'єр Гройсман запитав у Омеляна, чому ці факти не було передано НАБУ.

"Може, передайте в НАБУ краще. Щось Ви так довго приховували цю інформацію від суспільства", - прокоментував Гройсман, зазначивши, що потрібно провести перевірку за цими фактами.

"Я приїхав для того, щоб працювати за тими стандартами, до яких я звик. Я, чесно, некомфортно почуваюся в такому щоденному діалозі з міністром, який не сприяє ні реформам, ні Україні. Я не відповідаю за всі судові справи, які залишилися нам у спадок, на 360 млн доларів. Ці справи вже програно в усіх інстанціях. Ми можемо врятувати ситуацію там, де це можливо", - відповів голова "Укрзалізниці" Войцех Бальчун на зауваження міністра.


"Мої радники постійно мені кажуть, що треба більше піару, тому що в цій країні це найважливіше. Ми цим не займаємося. Порівнюючи з масштабами того, що ми застали, це найкраще, що ми зробили. Задайте, будь ласка, питання голові німецької залізниці, який через тиждень буде зустрічатися з міністром або будь-якому керівникові європейської залізниці, як відбувається модернізація будь-якої європейської залізниці, наскільки це важкий, складний і тривалий процес? Ми займаємося конкретними діями, а не піаром", - зазначив Бальчун.

Також Бальчун визнав, що спілкується з нардепом Ярославом Дубневичем, оскільки той очолює парламентський комітет із транспорту.

Як повідомляли раніше, міністр інфраструктури Володимир Омелян розкритикував роботу голови "Укрзалізниці" Бальчуна, нагадавши про те, що під час роботи номінаційного комітету, коли відбирали його кандидатуру, він був проти неї.

Втім, Кабінет міністрів на позачерговому засіданні затвердив новий статут ПАТ "Укрзалізниця", згідно з яким Міністерство інфраструктури втрачає право бути органом управління компанії.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що корпоратизація ПАТ "Укрзалізниця" зупинилася, а боротьба з корупцією у компанії не відбувається. Також Омелян наполягав на перегляді рішення Кабінету Міністрів про виведення "Укрзалізниці" з підпорядкування його відомства і передачу компанії в управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору