EN|RU|UK
 Політика України, Економіка
  5337  84

 Втрати від корупції в "Укрзалізниці" за 2016 рік - не один мільярд, як каже Бальчун, а мільярди і, дай Бог, щоб гривень, - Омелян

Незадовільна робота "Укрзалізниці" в період із травня 2016 по січень 2017 р. завдала шкоди економіці України на 50 млрд грн.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це у Фейсбуці написав міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

"Цікаво слухати і читати, коли за відсутності відповідей на неприємні питання, Прем'єр-міністр і голова транспортного комітету ВРУ намагаються переключити проблематику Укрзалізниці в емоційний і особистісний конфлікт між мною і Бальчуном. У мене немає жодного особистісного конфлікту з Бальчуном. Те, що з блискучого менеджера він вирішив стати низькокваліфікованим заробітчанином, якому платять грубі гроші українські платники податків - його особистий вибір. Мовчазна згода Уряду вже навіть не дивує", - написав він.

Омелян зазначив, що з травня 2016 по січень 2017 року через вкрай незадовільну роботу "Укрзалізниці" збитки економіки України - до 50 млрд грн.

"Реформування провалене, процес корпоратизації зупинений. Міжнародна співпраця і транзит - зірвано. Із запланованих капітальних інвестицій у 11,2 млрд грн виконано лише близько половини. У судах програно і вже списано з рахунків мільярдні суми. Жодних результатів службових розслідувань у Міністерство не надано, незважаючи на наші постійні вимоги", - зазначив він.

Також читайте: "Фактично з липня 2016 року: найкращі друзі Бальчуна - Гройсман, Кістіон і Дубневич, а не профільне міністерство", - Омелян

За його словами, потенційний брак вагонів на 2017 р. може досягти 10 тисяч одиниць, однак ніякі дії з цього приводу не вчиняють.

"Постійні скарги бізнесу на корупцію. Повний хаос при закупівлях. У травні 2016 року вже все було готово для створення паливної компанії УЗ, що дало б можливість напряму закуповувати дизель, бути повноцінним і незалежним гравцем на ринку, сформувати стратегічний запас. Нічого не зроблено! Натомість, продовжуємо стару історію: нафтотрейдер виграє тендер за "мінімальною" ціною, а потім підвищує іі спершу на 10%, а потім знову на 10%. І ціна стає максимальною.

Коли спостерігаєш це все, звертаєш увагу, вимагаєш навести порядок, а у відповідь бачиш поблажливі посмішки і слова "ну, ти чаво?!" - слів справді немає!" - написав Омелян.


Також міністр зазначив, що втрати від корупції в "Укрзалізниці" за 2016 р. - не один мільярд, як каже Бальчун, а мільярди: "І, дай Бог, щоб гривень. І я чітко розумію, проти кого і проти чого я пішов. І я усвідомлюю, що це надважке завдання - говорити правду, коли всіх задовільняє солодка брехня.

"Укрзалізниця буде успішною компанією України без корупції, локомотивом української економіки. І не тому лише, що так хочу я - це вимагає час!" - резюмував Омелян.

Читайте також: Кадрове питання в "Укрзалізниці" буде вирішуватися на позачерговому засіданні РНБО, - Омелян

Як повідомляли раніше, міністр інфраструктури Володимир Омелян розкритикував роботу голови "Укрзалізниці" Бальчуна, нагадавши про те, що під час роботи номінаційного комітету, коли відбирали його кандидатуру, він був проти неї.

Водночас, Кабінет міністрів на позачерговому засіданні затвердив новий статут ПАТ "Укрзалізниця", згідно з яким Міністерство інфраструктури втрачає право бути органом управління компанії.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що корпоратизація ПАТ "Укрзалізниця" зупинилася, а боротьба з корупцією в компанії не відбувається. Також Омелян наполягав на перегляді рішення Кабінету Міністрів про виведення "Укрзалізниці" з підпорядкування його відомства і передачу компанії в управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору