EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  4418  46

 Дітям потрібно дати можливість сконцентруватися на необхідних для них предметах, - Гриневич розповіла про зміни в старшій школі

Міністр освіти і науки Лілія Гриневич підтримує скорочення навчальних предметів для школярів 10-11 класів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це вона заявила в інтерв'ю Укрінформу.

За словами Гриневич, потрібно розуміти, що 10-11 класи - це вже профільна школа і діти, як правило, на цей момент вже визначилися чи гуманітарії вони, чи вони будуть йти, наприклад, в природно-математичну освіту. Тому, останні два роки в школі дітям повинні дати можливість сконцентруватися на тих предметах, які їм необхідні для продовження своєї освіти, а не на 19 предметах в однаковому обсязі.

Вона додала, що зараз в Міносвіти обговорюються пропозиції до нових навчальних планів для 10-11 класів. Вони мають набути чинності з 2018 року, а приєднатися до їх обговорення можна на сайті Міністерства.

"У всьому світі для того, щоб людина могла розвивати свою індивідуальність, їй дають можливість вибору. І в цьому навчальному плані ми постаралися 40% годин віддати на вибір школі, коли школа формує профілі і діти, відповідно до свого профілю, можуть поглиблено вивчати ті предмети, які їм потрібні. Наприклад, коли ми говоримо про викладання природничих предметів для гуманітаріїв, ми пропонуємо мати не по одній або півтори години фізики, хімії та біології раз на тиждень, або через тиждень. у такому випадку в усьому світі йдуть шляхом інтегрованого курсу природних наук - фізика, хімія, біологія. цей крок дозволяє сформувати у дитини цілісну картину світу. Наприклад, коли вивчають тему про ДНК, то це означає, що тут є знання і з біології, і з хімії і ці знання можуть бути інтегровані", - повідомила Гриневич, зазначивши, що в Україні збереглася культура окремих предметів - фізика, хімія і біологія, і Міносвіти пропонує інтегрований курс вводити в 10-11 класі тільки для гуманітаріїв.

"Усі школи матимуть право вибрати вищевказані предмети в курсі профільних, як окремі дисципліни, і вивчати їх значно більшу кількість годин", - повідомила міністр.

Разом з тим, вона зазначила, що в більшості країн з найкращими освітніми системами, які мають кращі результати в міжнародних порівняльних дослідженнях, зокрема в PISA, де як раз тестується і математична грамотність, і природна грамотність, там введені інтегровані курси.

"Сьогодні ми маємо ситуацію, коли дитина, яка навчається з гуманітарного профілю, в результаті такого обрізаного, предметного викладання фізики, хімії та біології, на які виділяється дуже мало часу, має фрагментовану природну картину світу. Більше того, вона отримує небажання до вивчення цих предметів.

Наше завдання - поліпшити якість природничо-математичної освіти. Тому ми повинні і для гуманітаріїв зробити її такою, щоб вони мали якісне ядро знань у цій сфері.

Сподіваюся, що до 2018 року, або вже навіть у другій половині 2017 року ми представимо такий модельний курс", - додала Гриневич.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що школярам можуть скоротити кількість обов'язкових предметів з 22 до 9.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору