EN|RU|UK
 Економіка
  3971  61

 Мінус 4 вантажні поїзди на добу - це мінус 1,6 млн доларів експортного виторгу щодня, - директор ММК Ілліча

Державний монополіст "Укрзалізниця" (УЗ) не виконує даних обіцянок щодо забезпечення потоку вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря - Волноваха.

Про це пише генеральний директор ММК імені Ілліча Юрій Зінченко в дописі на своїй сторінці у Фейсбуці.

"Красиві слова, а паровоз і нині там ... Минулого тижня на зустрічі представників Метінвесту з Правлінням Укрзалізниці було узгоджено кроки в напрямку поступового збільшення перевезень по перегону Комиш-Зоря - Волноваха, що дозволить металургійним комбінатам Маріуполя вийти на нові обсяги виробництва і частково компенсувати втрати України від зупинки трьох металургійних комбінатів на непідконтрольній території і одного - на підконтрольній (ДМК через припинення постачання коксу з Алчевська)", - пише директор одного з найбільших підприємств України.

За словами Зінченка, кількість поїздів не дотягує до кількості, раніше узгодженої з керівництвом "УЗ". Така ситуація, на думку директора комбінату, негативно відіб'ється на галузі й економічній ситуації країни в цілому. "Домовилися про те, що вже з 4 квітня Укрзалізниця забезпечить 20 вантажних поїздів на добу. Вчора отримали 16. Очікують пропуску 54 вантажні поїзди. З таким підходом до вирішення транспортних проблем про збільшення виробництва навіть годі мріяти. І економічне зростання нам не світить: мінус 4 вантажні поїзди на добу - це мінус 4 тис. тонн чавуну або мінус 1,6 млн доларів експортного виторгу щодня!" - резюмує автор.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору