EN|RU|UK
 Економіка
  567  8

 "Укрметалургпром" буде стежити за прозорістю металобрухтових тендерів "Укрзалізниці", - Каленков

Каленков також висловив упевненість у тому, що закон про введення експортних мит на металобрухт потрібно продовжувати на новий строк і навіть збільшувати розмір мита.

Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" буде пильно відстежувати хід торгів на тендер "Укрзалізниці" на постачання металобрухту. Про це повідомив президент "Укрметалургпрому" Олександр Каленков, передає 112.

"На жаль, причин для побоювань, що щось може піти не так, існує маса. "Укрзалізниця", на жаль, так і не стала прикладом прозорості та ефективності - щотижня ЗМІ та громадськість стрясають скандали про чергові схеми, маніпуляції, сумнівні призначення, а також новини про викриття, обшуки, арешти в транспортному монополісті. Тому зобов'язуємося тримати "руку на пульсі" тендеру "Укрзалізниці" з продажу металобрухту і всіляко перешкоджати зловживанням", - повідомив Каленков.

Він нагадав, що подібні торги не проводилися "Укрзалізницею" вже кілька років, хоча такі ресурси у держмонополії були і є. І це в умовах, коли вітчизняна металургія гостро потребує стратегічно важливої сировини - металобрухту. Добре ще, що був прийнятий закон про збільшення експортного мита на металобрухт. Тим не менш, навіть збільшені поставки не покрили потреби металургів у металобрухті. Дефіцит сировини лише за 2 місяці 2017 року склав 156 тис. тонн, або 26% від потреби", - заявив Каленков.

При цьому він висловив упевненість у тому, що закон про введення експортних мит на металобрухт потрібно продовжувати на новий строк і навіть збільшувати розмір мита. "Незважаючи на позитивні зрушення, дефіцит цієї стратегічної сировини на ринку поки ще залишається відчутним, і тому тендери, подібні до того, що сьогодні оголосила "Укрзалізниця", - "на вагу золота", - підкреслив президент "Укрметалургпрому".

Він також позитивно відзначив те, що згідно з умовами конкурсу у ньому можуть брати участь лише спеціалізовані металургійні підприємства. "Даний крок слід сприймати як виконання доручення прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана про необхідність підтримки вітчизняного ГМК - і це добре, - заявив Каленков. - Проте, як часто буває, є одне "але" - факт того, що підприємство є металургійним, буде підтверджено лише в момент підписання договору купівлі-продажу брухту. Тобто компанія може теоретично пройти всі етапи тендеру і лише на останньому етапі може отримати відмову в укладенні угоди через "не той" статус. Це все залишає "лазівки" для того, щоб маніпулювати результатами конкурсу та його нескінченно затягувати".

У свою чергу генеральний директор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча (входить у групу "Метінвест") Юрій Зінченко сподівається, що тендер "Укрзалізниці" на поставку металобрухту буде прозорим і спрямованим на дотримання інтересів українського реального бізнесу. "Нарешті "Укрзалізниця" оголосила довгоочікуваний тендер на поставку металобрухту. Майже два роки чекали - дочекалися! Щиро сподіваємося, що тендер буде прозорим і спрямованим на дотримання інтересів українського реального бізнесу. Чекаємо, що доручення прем'єра щодо забезпечення внутрішнього ринку дефіцитною сировиною буде виконано, і цей брухт отримають вітчизняні комбінати, а не посередники, як часто трапляється за підсумками проведення тендерів державними підприємствами", - написав він на своїй сторінці у Facebook.

Як повідомляли раніше, філія "Центр забезпечення виробництва" ПАТ "Укрзалізниця" 12 квітня 2017 року оголосила два тендери на продаж брухту чорних металів сумарним об'ємом 46 тис. тонн.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
   
 
 
 вгору