EN|RU|UK
 Суспільство
  5226  23

 "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет

З 12 грудня 2017 "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет.

 Як інформує Цензор.НЕТ, про це йдеться в повідомленні прес-служби "Укрзалізниці".

"На численні прохання пасажирів, таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.

Аналіз, проведений спеціалістами Укрзалізниці, показує, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутам.

Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. Унаслідок цього створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати.

Таким чином, для того, щоб не допускати подібних зловживань, "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет.

"Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень", - сказано у відомстві.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3039058
VEhrNGRrdzVRell3VEV4UmRVNUhRekJNY2xGMVNIcFNaMlJEZVRCWkwxSm5kRU1yWms1RGFqQk1jbEpuVGtNek1FeEVVWFU1UjFjd1RHWlJkbVJETkRCWllsSnFkejA5
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору