EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  47481  612

 Не можна дозволити розмитнення автомобілів на єврономерах за амністією, за безцінь, - Южаніна

В Україні потрібно застосувати знижувальний коефіцієнт до ставок акцизного податку на автомобілі з іноземною реєстрацією, які вже ввезені з-за кордону.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в інтерв'ю "НВ-Бізнес" заявила нардеп від Блоку Петра Порошенка, голова комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.

"Насправді, автомобілів на єврономерах в країні дуже багато. Це не є добре. Ці автомобілі порушили не тільки митні правила, а й порушують безпеку на дорогах. Досить часто такі автомобілі порушують правила дорожнього руху. І роблять це з такою особливою пристрастю. У нас точно повинен бути і режим транзиту, і тимчасового ввезення, але, звичайно, з обмеженнями".

"Більше того, велика частка таких автомобілістів навіть не має страхування цивільної відповідальності. Тобто взагалі не несуть жодної відповідальності на дорозі. Проблеми з цим нікуди не зникли, навпаки, проблема загострилася, адже таких автомобілів стало значно більше останнім часом. Тому з цим треба щось робити", - сказала вона.

Вона зазначила, що не можна скасувати чинні в Україні податки і збори без підстав.

"Усі мита і податки в Україні мали і мають на те економічне підґрунтя. Робити просто так нічого взагалі не можна в економіці. На все треба мати розрахунки, прорахунки із усіх питань. Ми маємо зрозуміти і отримати від Міністерства економіки висновки щодо того, яке економічне майбутнє в нашої автомобілебудівної галузі. 

Також ми маємо отримати від Асоціації міст, від інших міністерств, які пов'язані із розрахунками, дані щодо пропускної спроможності наших доріг. Тобто реальна кількість автомобілів, той обсяг, який витримають наші дороги. Такі розрахунки робляться в усіх європейських країнах", - сказала депутат.

"Виходячи з таких розрахунків, уже встановлюють додаткові обмеження, які ми зараз не бачимо в цілому по країні. Нам часто приводять данні, опираючись на досвід країн Євросоюзу, мовляв, там існують нульові ставки на акциз, відсутні будь-які податки при ввезенні автомобілів. Але ж ми знаємо про те, який високий екологічний податок там існує для автомобілів, які доходять до певного віку. Я впевнена, що треба шукати своє рішення для України і воно має бути точно не таким, як хотілось би одній стороні. Воно має бути точно компромісним", - повідомила вона.

Окрім того, депутат зазначила, що хотіла б, щоб Україна пішла шляхом, який пройшли наші сусіди, які мали таку саму проблему. "Та ж Республіка Білорусь мала велику кількість автомобілів на литовській реєстрації і змогла вирішити цю проблему декілька років тому. Республіка Молдова теж вирішує цю проблему. Ця країна застосувала знижувальний коефіцієнт до чинних ставок акцизного податку і всіх інших податків, які встановлені в країні, були і є". 

"Передача в управління автомобіля з іноземною реєстрацією громадянину України - апріорі неможлива. Так точно і ми можемо підійти до цього питання. Я передала всі ці матеріали активістам, для того, щоб вони могли ознайомитися, розібратися і зрозуміти це. Якщо ми візьмемо досвід Молдови, просто перепишемо все під копірку, чи влаштує їх такий варіант? Я думаю, що ми найближчим часом отримаємо відповіді і будемо рухатися далі. Але точно в жодному разі не можна робити таку акцію за амністією, тобто дозволити розмитнити автомобіль за безцінь.

Тому я думаю, що буде справедливо, якщо до чинної шкали ставок акцизного податку ми застосуємо певний коефіцієнт. Наприклад, вони заплатять 25-30% від встановленої ставки акцизного податку. Але з урахуванням тих ступенів, які в нас зараз є за ставкою акцизного податку в залежності від віку автомобіля", - сказала політик.

Водночас, за словами Южаніної, у майбутньому варто дотримуватися норм законодавства.

Як повідомлялося, 6-7 вересня в центрі Києва відбулася акція власників автомобілів на європейських номерах за легалізацію нерозмитнених автомобілів. Серед цілей проведеної акції - доступне розмитнення (5% вартості авто) на всі автомобілі для всіх громадян України, введення простого і доступного механізму легалізації завезених автомобілів (встановлення ставки платежів до бюджету в межах 15-30% вартості авто), мораторій на дію екологічних норм Евро5 як умови ввезення і реєстрації вживаних автомобілів в Україні, припинення "репресій" силових структур проти водіїв автомобілів на єврономерах і мораторій на дискримінацію до остаточного законодавчого врегулювання.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3043101
VEhrdlVYSjBRekl3VEVSUmRtUkhWekJNTTFGelF6aDJNRXhFVVhOMFIwTXdURFU0TUV3dlVYWjBRekF3VEVSU1ozUkROakJNYURnd1dVUlJkblJETXpCTWVsRjFUa2RETUV3elVYUmtRemt3VEROU2FqTjZVbWRPUXpFd1dsUlNaMlJIUXpCWlJGRnpUa2RITUZwaVVtcDNQVDA9
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 7 з 7
<<<1 2 3 4 5 6 7
Сторінка 7 з 7
<<<1 2 3 4 5 6 7
 
 
 
 
 
 вгору