EN|RU|UK
 За кордоном
  19657  83

 "Нас викинули": пропагандистський канал Russia Today припинить своє мовлення у Вашингтоні

Російський пропагандистський телеканал Russia Today 1 квітня припинить своє мовлення у Вашингтоні.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН, про це 29 березня повідомило агентство Bloomberg.

Американські ретранслятори WNVT та WNVC у березні 2017 року продали на торгах свої частоти за 182 млн дол. Таким чином, вони більше не співпрацюватимуть із компанією MHZ Network, яка поширює контент RT, Deutsche Welle, France 24 та інших зарубіжних телекомпаній. Сигнал зазначених мовників також перестане бути доступним по кабельному телебаченню.

Головний редактор RT Маргарита Симоньян пов'язала те, що відбувається, зі статусом іноземного агента.

"Нас викинули з мережі мовлення у Вашингтоні. Присвячується всім, хто палко й щиро переконував нас у тому, що ярлик іноагента ніяк не вплине на роботу RT у Штатах", - наводиться її коментар на сайті телеканала.

Russia Today об’єднує  чотири цілодобові інформаційні телеканали, що мовлять із Москви більш ніж у 100 країнах світу англійською, арабською, іспанською та французькою мовами, телеканали RT America та RT UK, що виходять в ефір із власних студій у Вашингтоні та Лондоні відповідно, документальний канал RTД, а також глобальне новинне відеоагентство Ruptly, що пропонує ексклюзивні матеріали іншим телеканалам.

У листопаді 2017 року міністерство юстиції СЩА змусило RT America зареєструватися як іноземний агент у США. Телеканал змінив схему подання фінансових звітів, а вироблені ним програми стали маркувати як пропаганду іноземного уряду.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3058666
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору