EN|RU|UK
 Події
  17944  111

 Російські авіакомпанії різко скоротили літні рейси до окупованого Криму, - "Коммерсантъ"

Авіакомпанії різко - на 551 тис. пасажирів - скоротили літні плани щодо рейсів до окупованого Криму. В аеропорту Сімферополя пояснюють, що потрібно повернути 32 млрд руб. інвестицій у новий термінал, але авіакомпанії погрожують зростанням цін на квитки.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пише російський "Коммерсантъ".

За даними видання, до такого різкого скорочення кількості рейсів до окупованого РФ Криму призвела низка чинників, від відкриття Кримського мосту до різкого - у 1,5-2 рази - зростання аеропортових тарифів у Сімферополі.

У літньому сезоні місткість планованих авіарейсів до Криму впала на 22,2%, або на 551 тис. місць, розрахувала Транспортна клірингова палата (ТКП) на основі розкладів. Минулого літа на напрямку виставили 2,7 млн ​​крісел, а цього року - 2,1 млн. Найбільше місткість скоротили "Уральські авіалінії" - на 187 тис. крісел, або 39%, Red Wings урізала план на 64 тис. крісел (27%), "Аерофлот" - на 51 тис. (14%), "Росія" - на 74 тис. (13%), "Глобус" (входить у S7) - на 42 тис. (13%).

За словами джерела видання, через низку причин перевізники почали відчувати збитковість польотів у регіон і не поспішають збільшувати місткість. Один із приводів - зростання цін на паливо в Сімферополі: у 2017 році тонна гасу коштувала 41,5 тис. руб., з початку цього - уже 50 тис. руб.

Авіакомпанії зазначають зростання тарифів у Сімферополі. 1 червня аеропорт оголосив, що збір за зліт-посадку з ПДВ становитиме 624 руб., за забезпечення авіабезпеки - 408 руб. (для перевізників РФ), обслуговування пасажира, який вилітає, на внутрішніх лініях - 461 руб., надання аеровокзалу на рейсі по РФ - 285 руб. на пасажира. В "Уральських авіалініях" повідомили, що вартість обслуговування рейсу зросла на 50%. Комерційний директор Nordwind Імран Назаров заявив, що через подорожчання обслуговування рейсу в півтора раза компанія скоротить кількість рейсів до окупованого Сімферополя в наступний період, це також, "безумовно, збільшить вартість квитків". У "Нордавіа" ситуацію зі зростанням тарифів визнали "загрозливо критичною", на деяких напрямках ціна квитка зростає до 1 тис. руб., і говорять про спад попиту на південних напрямках. Власник "Руслайн" Микола Уланов каже, що вартість обслуговування зросла вдвічі, перед сезоном це "було досить нечесним": компанії восени і взимку продали до 50% квитків, орієнтуючись на старі тарифи аеропорту. На його думку, "обсяг польотів обов'язково скоротиться, але не відразу", а з початком осені.

В "Аерофлоті" заявили про свою соціальну роль щодо "забезпечення транспортної доступності Криму", для чого в Сімферополь введено програму "плоских тарифів". Компанії групи літатимуть до Криму "за раніше заявленим розкладом". У S7 запропонували переглянути і знизити тарифи в Сімферополі, затверджені ФАС. У відомстві заявили, що встановлені граничні рівні тарифів і зборів на регульовані послуги і "чинний прейскурант їм відповідає". Нерегульовані послуги аеропорт "надає на конкурентних засадах", і від авіакомпаній не було скарг на завищення тарифів, кажуть у ФАС. Маршрути до курортних міст Криму в службі вважають конкурентними: до Керчі, Феодосії, Ялти, Сімферополя, Судака є комплексне перевезення авіа- та автотранспортом через Анапу.

В аеропорту окупованого Сімферополя пояснили, що зростання тарифів пов'язане з інвестиційною складовою - потрібне повернення вкладень у нову інфраструктуру. Інвестиції в термінал - 32 млрд руб., 30% з них дали інвестори, 70% - кредити банків.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3069503
TUV3M1VYVjBSMFF3VEM5UmRuUkRlVEJNUkZGMlpFZFhTVTVIUXpCTVdGSm5Ua00wTUZsTVVYWjBSMEV3V21KU2JIbEJkRWxPUXpZd1dVUlJkVTVET0VsT1IxZEpUa013TUV3M1VYWmtRM2d3VEVSU1oxTTRka3g1TDFGelRrTXhNRmxFVVhaMFF5OHdURGRTWjA1SFEyWk9Rell3VEV4UmRVNUhRekJNY2xGMVNIcFJiWFJIUVRCTWFsRjJTSHBSYjJSSFZ6Qk1lbEpvVGtNeE1GbEVVWFowUXk4d1REZFJkVGxIVFE9PQ==
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору