EN|RU|UK
 Суспільство
  3886  11

 Команди психолого-педагогічного супроводу з'являться в школах і дитсадках для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами, - МОН

Міносвіти прийняло рішення, що траєкторію навчання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами в школах і дитсадках визначатиме спеціальна команда супроводу.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу МОН, для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами в школах і дитсадках повинні створюватися команди психолого-педагогічного супроводу.

Вони, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також коригуватимуть їх за потреби.

"Нині МОН розвиває інклюзивне навчання в школах та дитсадках. Для створення інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою до керівника закладу. Натомість він разом із місцевими органами управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої дитини. Створення команд супроводу допоможе об'єднати зусилля батьків, педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності", - розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.

До складу "шкільної" команди мають увійти керівники закладу (директор чи його заступник з навчально-виховної роботи), учителі та їх асистенти, учитель-реабілітолог, соціальний педагог, психолог та, за потреби, вчитель-дефектолог. У "дошкільну" команду теж входить директор, вихователь та його асистент, соціальний педагог, а також учитель-дефектолог та реабілітолог.

Передбачається, що членами команди обов'язково мають бути батьки чи законні представники дитини з особливими освітніми потребами. Крім того, можна залучати інших фахівців - лікарів, асистентів дитини, представників служби у справах дітей тощо. Важливо, що примірне положення чітко визначає функції кожного учасника команди.

Разом фахівці складатимуть навчальний план, слідкуватимуть за досягненнями дитини та сприятимуть її взаємодії з іншими учнями. Завдяки постійній роботі з педагогами батьки зможуть оперативно дізнатися про стан здоров'я дитини та динаміку її розвитку.

"Навчання серед однолітків та спілкування поза родиною насамперед сприятиме соціальній адаптації дітей. Вони матимуть цілісне уявлення про світ навколо, не будуть ізольованими й отримуватимуть досвід спілкування з людьми різного віку. Крім того, діти матимуть базові знання для продовження навчання у ПТНЗ або виші. Але для того, щоб втілити всі ці проекти, нам потрібна підтримка як освітян, так і батьків", - зазначила Лариса Самсонова.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3071377
VEhrNGRrdzVRekF3VEdwU1ozUkhVREJaWmxGMVRrTTFTVTVIUWpCTVJGRjBUa01yTUV4d09EQlphbEYxZEVNck1FeDJVWE5JZWxKc2RFTTVNRXh5VVhVNVIwOHdUR1pTYkhSSFVHWk9RMk13V21KUmRtUkRLekJaU0ZGemRFZFhNRmxNVVhWQlBUMD0=
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору