EN|RU|UK
 Економіка
  2789  14

 Промисловці просять главу Державної регуляторної служби розібратися з дефіцитом вагонів УЗ

Промислові підприємства відчувають гострий дефіцит вантажних вагонів і рухомого складу, який має надавати ПАТ "Укрзалізниця".

Про це йдеться в листі представників різних секторів промисловості на ім'я голови Державної регуляторної служби Ксенії Ляпіної, повідомляє uaprom.info.

Промисловці нагадали, що залізничний транспорт забезпечує понад 60% загального обсягу вантажоперевезень в Україні. "Коли восени 2017 роки ми, як головні національні вантажовідправники, погодилися на чергове підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення, ПАТ"Укрзалізниця" запевнило нас у негайному поліпшенні логістики, підвищенні якості надання послуг та ефективності власної операційної діяльності, а також пообіцяло ліквідувати корупцію при розподілі вагонів між споживачами", - сказано в листі.

Однак, за словами промисловців, ситуація не змінилася. "Ми не тільки вчасно не отримуємо замовлені вагони, але навіть не маємо доступу до тих, за які вже сплачено оренду. Крім того, зараз спостерігається істотний дефіцит локомотивної тяги, що найперше пов'язано зі зносом тягового парку, відсутністю належної кількості запчастин для обслуговування локомотивів, низькою мотивацією персоналу. Усе це ускладнилося через страйк машиністів локомотивів у травні-червні поточного року, через що критично погіршилася ситуація з вантажоперевезеннями практично в усіх напрямках. Це призвело до того, що наразі майже 190 маршрутів, завантажених дефіцитними матеріалами, сировиною та готовою продукцією, виявилися покинутими напризволяще", - сказано в зверненні.

Та все це призвело до збільшення терміну доставки вантажів - наприклад, шлях до західного кордону займає замість трьох діб 20 днів, наслідком чого стали зриви відвантаження і невиконання контрактів.

Окрім цього, зазначають промисловці, у той час, як вітчизняні вантажовідправники і споживачі страждають від несвоєчасного і неповного забезпечення рухомим складом, транзит вантажів із Росії практично не постраждав - термін транзиту російських вантажів територією України, як і раніше, не перевищує 10 діб.

"Ми ще тільки наближаємося до періоду пікових перевезень, а підприємства вже відчувають гострий дефіцит вантажних вагонів і рухомого складу. Усе це стримує розвиток металургійної, хімічної, цементної, аграрної галузей, гальмує розвиток національного, експортного й транзитного потенціалу країни і завдає непоправної шкоди національній безпеці України, що, зі свого боку, призведе до катастрофічних наслідків у загальнодержавному масштабі ", - підкреслили виробники.

У зв'язку з цим вони просять К. Ляпіну взяти питання забезпечення вантажовідправників вагонами і рухомим складом під особистий контроль і провести екстрену нараду із залученням керівництва Міністерства інфраструктури України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, ПАТ "Укрзалізниця", Служби безпеки України, уповноважених представників провідних галузей - головних вантажовідправників "з метою об'єктивного, всебічного і конструктивного обговорення критичної ситуації, що склалася навколо діяльності ПАТ"Укрза ізниця", і негайного виходу з неї".

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3073591
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору