EN|RU|UK
 Політика України
  10779  55

 Суд заборонив "Суспільному" припиняти трансляцію "Доброго ранку, країно!", - Терехова

Суспільна телерадіокомпанія України ("UA: Перший") повідомила "Доброго ранку, країно!" про припинення трансляції наступного дня після ефіру Тимошенко, незважаючи на заборону суду здійснювати такі дії.

Про це в ефірі NewsOne заявила ведуча програми Тетяна Терехова, інформує Цензор.НЕТ.

Вона зазначила, що 5 липня в ефірі програми була Юлія Тимошенко, а 6-го керівництву НСТУ було вручено постанову суду про заборону переривати трансляцію.

"Наступного дня після ефіру Тимошенко гендиректор нашої телекомпанії, ведуча Тетяна Гончарова разом із журналістами і представниками виконавчої служби занесли в НСТУ документ про те, що суд заборонив припиняти з нами співпрацю і ми маємо залишатися в ефірі "UA: Перший". Буквально через дві години після цього один із членів правління "Суспільного" на своїй сторінці в Фейсбук розмістив фотографію з Юлією Тимошенко і повідомив, що вони припиняють з нами співпрацю. І це - незважаючи на рішення суду", - повідомила Терехова.

За її словами, рішення суду з'явилося внаслідок несвоєчасного повідомлення НСТУ про припинення співпраці.

"Договір між НСТУ і "Ера-медіа" про трансляції "Доброго ранку, Країно!" діяв до 10 липня 2018 року. Попередити про його розірвання потрібно було за 30 днів - тобто до 10 червня. Інакше він вважався автоматично продовженим ще на рік. А лише 19 червня ми отримали лист про те, що НСТУ намагається розірвати з нами договір. 26 червня судом було винесено ухвалу, якою НСТУ, в забезпечення нашого позову, заборонялося здійснювати будь-які дії, спрямовані на припинення трансляції нашої програми", - повідомила Терехова .

Далі, зазначила вона, все переходить у судову площину.

"За невиконання судових рішень настає кримінальна відповідальність. Також ми плануємо звертатися за підтримкою до міжнародних організацій", - резюмувала Терехова.

Нагадаємо, 9 липня ведуча програми "Доброго ранку, Країно!" повідомила, що після ефіру з Юлією Тимошенко керівництво Національного громадського телебачення вирішило припинити трансляцію рейтингової програму в ефірі "UA: Перший" після інтерв'ю з опозиційним політиком. Пізніше керівництво НГТУ повідомив, що направляло попереджувальні листи.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3075867
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору