EN|RU|UK
 Економіка
  7269  31

 "Укрзалізниця" розробить план виходу з проблемної ситуації, - Каленков

Представники "Укрзалізниці", гірничо-металургійного та енергетичного комплексів створили постійно діючу оперативну групу, яка займатиметься питанням підвищення ефективності роботи залізниці.

Про це виданню Мінпром повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.
Зокрема він розповів, що рішення про створення групи було ухвалено позаминулого тижня, а її перше засідання відбулося в середу, 4 липня.

О.Каленков зазначив, що на засіданнях обговорюватимуться як стратегічні питання роботи залізниці, зокрема проблема дефіциту тяги, так і операційні, що стосуються залізничного сполучення на ділянках доріг у напрямку Маріуполя, західних переходів, питання браку вагонів тощо. "Щодо кожного з цих питань "Укрзалізниця" взялася розробити план виходу з проблемної ситуації. Ми визначаємо для себе ряд показників, які ми будемо відстежувати разом з "Укрзалізницею", - повідомив він.

"Група починає свою діяльність на хорошій платформі, - зазначив О.Каленков. - Ми будемо просити "Укрзалізницю" ділитися своїми показниками, а в свою чергу надамо залізниці свої плани і цифри. У нас має бути розуміння, що в "Укрзалізниці" змінюється в кращу сторону, і що можна зробити як з боку залізниці, так і з нашого боку для підвищення операційної ефективності".

Як повідомлялося, починаючи з червня місяця ситуація з вантажоперевезеннями на "Укрзалізниці" погіршилася. Зокрема, кількість поїздів в напрямку Маріуполя вздовж лінії Комиш-Зоря - Волноваха знизилася з 21,3 пар поїздів у березні до 19,3 пар у червні. При цьому знизилася і кількість вагонів у кожному складі в середньому на 7 одиниць. Основною причиною неповного комплектування складів ЗМІ називали незадовільний стан тепловозів депо Волноваха і Пологів. Унаслідок цього  Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча в червні був змушений знизити обсяги виробництва чавуну на 25 тис. тонн.

Наприкінці минулого місяця проблеми з нестачею тягового рухомого складу "Укрзалізниці" призвели до масових простоїв вантажних вагонів. На цей раз знерухомленими виявилися вагони з вугіллям на адресу теплоелектростанцій. Причому найбільш критична ситуація з рухомим складом була на Львівській залізниці, де з 44 електровозів працювали не більше 27-28 машин. Також залізниці щодня не вистачало 18-24 магістральних тепловозів

.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3076825
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору