EN|RU|UK
 Суспільство
  28518  213

 Локомотиви, які будує General Electric для України, отримали назву "Тризуб", - Кравцов

Локомотиви, які будують у Пенсильванії, називатимуться "Тризуб". Тридцять таких локомотивів буде поставлено "Укрзалізниці" вже цього року.

Про це повідомив виконувач  обов’язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов, пише Цензор.НЕТ із посиланням на сайт відомства.

Рішення про назву для локомотивів було прийнято під час візиту делегації "Укрзалізниці" на завод у місті Ері (Пенсильванія, США), де будуються тепловози для українського підприємства. За словами глави компанії, на заводі в Ері працюють, зокрема, українці, нащадки перших іммігрантів-українців, які переїхали в Пенсільванію в 1950-х. Відомо, що українські переселенці в Пенсильванії називали свої організації "Тризуб" або "Тризубівка". "Тризубівки" швидко ставали центрами культурного, спортивного і взагалі суспільного життя українців у Пенсильванії. Загалом, зауважив Євген Кравцов, тризуб є давнім українським символом. Його стародавнє зображення, знайдене археологами, датується X століттям. "Припускають, що це був магічний знак роду, оберіг. Тому вирішили дати саме таку назву новим локомотивам", - пояснив керівник "Укрзалізниці". "Крім того, є певна символічність у тому, що 25 лютого 2018 року відзначалось 100 років, як тризуб став державним гербом УНР. А наш контракт й рамкову угоду з General Eleсtric було підписано 23 лютого 2018 року", - зазначив він.

Під час візиту до Сполучених Штатів, за словами керівника компанії, фахівці "Укрзалізниці" переконалися, що будівництво локомотивів для України відбувається з дотриманням найвищих стандартів якості. Крім того, підкреслив Євген Кравцов, з боку американського виробника є запевнення, що всю першу партію з 30 локомотивів GE TE33AC буде поставлено ​​в Україну цього року. Хоча раніше передбачалося здійснення таких поставок протягом 2018-го - початку 2019 року.

Крім реалізації угоди щодо локомотивів GE, за словами Євгена Кравцова, компанія веде активні переговори зі іншими світовими виробниками тягового рухомого складу, зокрема  електровозів. Йдеться про Alstom, Bombardier, CRRC, Siemens. "Рішення щодо вибору постачальника цього виду тяги, має бути ухвалено на конкурсній основі до кінця 2018 року", - резюмував виконувач обов’язків голови правління ПАТ  "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Довідка: 23 лютого 2018 року в головному офісі "Укрзалізниці" підписано низку важливих документів довгострокового партнерства з компанією General Electric. З них розпочинається перший етап співробітництва з GE для оновлення та модернізації парку тепловозів "Укрзалізниці". Зокрема, підписано рамкову угоду між "Укрзалізницею" та GE щодо 15-річного партнерства в оновленні та модернізації рухомого тягового складу.

Тепловози ТЕ33АС, що виготовляються для ПАТ "Укрзалізниця", адаптовано до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 і 2ТЕ116 шкідливі викиди знижено на понад 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість становить 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Їх обладнано сучасними системами безпеки руху й радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління й діагностики з електронним впорскуванням палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан усього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво інформує машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі. Для локомотивної бригади створено безпечні та комфортні умови праці. Кабіну тепловоза оснащено системою клімат-контролю; є холодильник, піч та ергономічний санвузол; пасивна система безпеки захищає локомотивну бригаду під час аварійного зіткнення; застосовуються новітні шумоізоляційні та вібродемпфуючі матеріали. У кабіні управління встановлено надміцне лобове скло з електрообігрівом. Дзеркала заднього виду також обігріваються та за допомогою дистанційного управління можуть змінювати своє положення.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3077776
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
 
 
 
 
 
 вгору