EN|RU|UK
 Економіка
  1721  9

 "Озвучуємо нашу категоричну незгоду у зв'язку з останніми ініціативами "Укрзалізниці" щодо тарифної політики", - Каленков

Незважаючи на зусилля, яких доклало керівництво "Укрзалізниці", ситуація з перевезеннями в Україні залишається критичною.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на minprom.ua, про це повідомив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков після засідання, присвяченого тарифній політиці "УЗ", яке відбулося під головуванням гендиректора "УЗ" Євгена Кравцова.

Він зазначив, що проблемна ситуація на "Укрзалізниці" викликана низкою об'єктивних причин, серед яких дефіцит тяги, зміна вантажопотоків після початку блокади непідконтрольних територій, переорієнтація виробників на інші ринки, вузькі місця в інфраструктурі, а також нещодавній страйк на залізниці.

"Ми бачимо, що "Укрзалізниця" намагається впоратися з накопиченими проблемами, але ситуація залишається складною. Тому особливо важливо, що ми зараз об'єднуємо зусилля, що створено нормальну платформу для обговорення як операційних, так і стратегічних проблем "Укрзалізниці". Тут важливі прозорість і відкритий діалог, і в рамках цього діалогу ми, наприклад, відкрито озвучуємо нашу категоричну незгоду у зв'язку з останніми ініціативами "Укрзалізниці" щодо тарифної політики, зокрема з уніфікацією тарифів на порожні вагони", - зазначив президент "Укрметалургпрома".

За оцінками вантажоперевізників, уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення їх витрат на 5 млрд грн. на рік, зазначив Каленков. При цьому він нагадав, що пряме підвищення тарифів на 15%, яке було в кінці минулого року, збільшило витрати вантажоперевізників на 6,5 млрд грн., лібералізація вагонної складової в лютому 2018 року - ще на 6,5 млрд грн. Загальні витрати вантажоперевізників за останні 8 місяців зросли на рекордні 30-35%. Таке зростання логістичних витрат не витримає жодна економіка світу. На цьому тлі ухвалювати рішення про уніфікацію тарифів на порожні вагони, які додадуть ще 10% до витрат вантажоперевізників,  - зупинити економічне зростання нашої країни.

Як повідомлялося, починаючи з червня, ситуація з вантажоперевезеннями на "Укрзалізниці" погіршилася. Зокрема, кількість потягів у напрямку Маріуполя лінією Комиш-Зоря - Волноваха знизилося з 21,3 пари поїздів у березні до 19,3 пари в червні. Окрім цього, знизилася і кількість вагонів у кожному складі в середньому на 7 одиниць. Основною причиною неповного комплектування складів ЗМІ називали незадовільний стан тепловозів депо Волновахи і Пологів. Через це  Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча в червні був змушений знизити обсяги виробництва чавуну на 25 тис. тонн.

Наприкінці минулого місяця проблеми з нестачею тягового рухомого складу "Укрзалізниці" призвели до масових простоїв вантажних вагонів. Цього разу знерухомленими виявилися вагони з вугіллям на адресу теплоелектростанцій. Причому найбільш критична ситуація з рухомим складом склалася на Львівській залізниці, де з 44 електровозів працювали не більше 27-28 машин. Також залізниці щодня не вистачало 18-24 магістральних тепловозів.

Зазначимо також, що представники "Укрзалізниці", гірничо-металургійного та енергетичного комплексів створили постійну дієву оперативну групу, яка буде займатися питанням підвищення ефективності роботи залізниці.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3078227
VEhrdlVXMTBRM2N3VEhaUmRHUkRPVEJNY2xGMmRFTjVTVTVEWlRCTWRsRjBaRU0yTUZsSVVYTk9Remt3VEZSU1owTTRkakJNTDFGMFpFZEJNRXhZVVhOMFF6RXdUR1pSZEdSRE9UQk1NMUpxTTNwUmREbERkekJNZGxKc2RFTXpNRXd6VVhWT1IwY3dXVGs0TUV0UVVYVjBSMEV3VEdaUmMwNUROekJhWWxGME9VTTVNRXhxVW1oMFIxQT0=
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору