EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  1687  17

 Мінінфраструктури планує встановлювати комплекси зважування в русі вартістю півмільйона євро кожен, щоб вирішити проблему перевантаження доріг

В Україні потрібно встановити 120-150 комплексів зважування в русі (Weight-in-Motion, або WiM). Електронне шляхове обладнання коштує близько 100 тисяч євро за одну смугу руху.

Про це кореспонденту Укрінформ повідомили в прес-службі Мінінфраструктури, передає Цензор.НЕТ.

"Сумарно, щоб вирішити проблему перевантаження, Україні потрібно близько 120-150 таких систем. Ця інвестиція себе окупить тим, що дороги після ремонту служитимуть в 2-3 рази довше. Однак лише за умови, якщо буде ухвалено відповідні законодавчі зміни", - зазначили в прес-службі.

За даними Міністерства, облаштування одного такого майданчика є недешевим. Це складне обладнання, кожен компонент має окрему ціну.

"Саме дорожнє електронне обладнання коштує близько 100 тисяч євро за 1 смугу руху. Плюс оптичне та лазерне обладнання, що розміщується над дорогою, сама металева конструкція над дорогою, придорожня вандалостійка шафа з комп'ютерним обладнанням та з сигналізацією, підведення ліній енергопостачання та зв'язку. Орієнтовно для 2-смугової автодороги вартість однієї локації WiM може становити близько півмільйона євро, але ціна залежить від конкретної локації та наявної там інфраструктури. У кожній області слід поставити не менше ніж 4-5 таких систем, а в припортових областях - навіть більше", - пояснили у відомстві.

Міністерство інфраструктури нагадало, що за підтримки ЄБРР розпочинає реалізацію пілотного проекту із застосування інтелектуальної транспортної системи зважування автотранспорту під час руху (Weight-in-Motion, або WiM). Зараз цей тендер відкритий, європейські та українські компанії готують заявки на нього. Інтерес досить високий. Обсяг фінансування пілотного проекту близько 5 млн доларів. Заплановано шість локацій, на 4 з яких системи працюватимуть в обох напрямках руху. "Переможець тендеру має бути визначений у жовтні, початок робіт - листопад. Завершення - навесні наступного року", - зазначили в прес-службі.

У майбутньому, у разі фіксування вантажівкою порушень, система автоматично формуватиме штраф і відправлятиме водієві вказівку зупинитися. Поки що системи працюватимуть у режимі преселекції, що також є поширеною практикою у світі. Система виявлятиме перевантажений автомобіль, розпізнаватиме номерний знак, робитиме фотографію. Ці дані через оптоволоконні канали зв'язку в прямому ефірі передаватимуться у найближчий контрольний пост, на якому працюють співробітники Укртрансбезпеки і стоять стаціонарні або мобільні сертифіковані ваги. "Такі майданчики вже є, місця для пілотного проекту підібрані таким чином, щоб між ними і контрольним пунктом було не менше, ніж 3 хвилини ходу і між ними не було примикань доріг, куди водій може звернути. Коли водій-порушник наближається до контрольного пункту, інспектор зупиняє саме його автомобіль, маючи його фотографію на планшеті і вагові показники. Після цього відбувається стандартна процедура перевірки документів, зважування, документування порушення та накладання санкцій", - пояснили в Мінінфраструктури.

Нагадаємо, 27 липня міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що на порталі Світового Банку вже опубліковано оголошення про міжнародний тендер - "Проектування, постачання та встановлення пілотної системи зважування в русі"

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3080081
VEhrdlVYWjBRM2d3VEhaUmMwNURNREJNTTFGelRrTTVNRXd6VW1wNU9IWXdURXhSYzA1RE9UQlpURkZ6VGtNeU1GcGFPREJNVkZGMmRFZEJNRXczVVhNNVF6Um1Ua2RCTUV4WVVtaE9ReXN3V1VSUmRrNUROR1pPUTJNd1dtSlJkbVJIVnpCTU0xSm9Ua2RCTUV4RVVtZGtSME13V1VSU1p6bEROakJaVEZKbk9VZEJNRXhuUFE9PQ==
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору