EN|RU|UK
 Політика України
  613  19

 Аналіз УЗ щодо уніфікації тарифів на порожняк є поверхневим, недостатнім і не охоплює всіх питань, - глава Держрегуляторної служби Ляпіна

Представники транспортної галузі не провели достатній аналіз для прийняття наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнти, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Таку думку висловила сьогодні глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна на засіданні, присвяченому з'ясуванню реальної ситуації на ринку залізничних перевезень, пише Мінпром.

"Аналіз, який здійснив  розробник, м'яко кажучи, поверхневий, недостатній і не охоплює всі ті питання, які сьогодні піднімалися", - сказала вона.

Також К.Ляпіна підкреслила, що такий аналіз мало провести Міністерство інфраструктури, "але все робиться на "Укрзалізниці", хоча вона господарюючий суб'єкт і абсолютно природно дивиться на цей процес у власних інтересах".

Глава Держрегуляторної служби висловила впевненість, що до наступної наради, яка відбудеться 29 серпня, розробник попрацює над своїм аналізом і аргументацією. "Тому що насправді аргументація в ході сьогоднішнього обговорення змінилася. Спочатку йшлося про те, що це все в інтересах клієнтів, в кінці виявилося, що це все робиться з іншою метою", - зазначила вона.

За словами К.Ляпіної, наказ Мінінфраструктури виглядає просто як приховане підвищення інфраструктурної складової в залізничному тарифі, яка зовсім не дерегулювалася. "Дерегулювали тільки вагонну складову. А в цьому випадку, хоча йдеться про вагони та їх повернення насправді, як вказали фахівці, це інфраструктурна складова", - підкреслила К.Ляпіна.

"Третє питання, яке хвилює мене найбільше. Відбулася дерегуляція вагонної складової, одним із наслідків мало стати вирівнювання ціни вагонів залізниці та приватного ринку. Сьогодні всі учасники, і "УЗ", і бізнес, який користується послугами як "УЗ", так і приватних перевізників, підтвердили, що вирівнювання не відбулося. Ціни ("УЗ" і приватних компаній. - Ред.) залишилися з великою різницею, тобто доступність послуг з урахуванням приватних вагонів чимось складним і ніхто не відповідає на питання, чому саме?" - зазначила вона.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5 млрд грн на рік.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3081737
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору