EN|RU|UK
 Політика України
  605  7

 Уніфікація тарифів на порожняк призведе до втрати експортних ринків для ГМК, - глава Федерації металургів України Біленький

Уніфікація тарифів на порожняк призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на зовнішніх ринках.

Про це заявив глава Федерації металургів України Сергій Біленький, виступаючи на нараді в Державній регуляторній службі, пише МінПром.

Він повідомив, що на замовлення Федерації державне підприємство "Укрпромзовнішекспертиза" провела аналіз проекту наказу Міністерства інфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Згідно з висновками УПЕ, уніфікація тарифів на порожняк призведе до збільшення витрат вантажовідправників на 5,3 млрд грн на рік, що навіть вище, ніж прогнозна цифра, підрахована раніше в ФМУ, - 5,1 млрд грн.

За словами С.Біленького, у своєму аналізі УПЕ звернула увагу на те, що зрівнювання класів вантажів під порожні вагони передбачає збільшення вартості за першим, другим класом і зниження на 25% у вартості за третім класом. Але третім класом перевозиться лише 8% від загального обсягу вантажів "Укрзалізниці".

"Наприклад, щодо піску і щебеню, а це дуже низькомаржинальні вантажі, які дуже чутливі до вартості логістики, зокрема залізничної, подорожчання, за оцінками УПЕ, становитиме майже 25 грн/тонну, для вугілля - 27 грн/тонну, для залізорудної сировини - 30 грн/тонну. У загальній структурі перевезень УЗ на ці вантажі припадає близько 65%", - наголосив С.Біленький.

Глава ФМУ зазначив, що вітчизняні виробники вже втрачають свої експортні ринки. "Ми частково втратили ринок Китаю, який не був компенсований європейськими ринками. Логістика в Китай з урахуванням вартості залізничних перевезень стає для нас дедалі менш вигідною. Ми втрачаємо ці ринки, відповідно ми возимо менше, і "Укрзалізниця", у якій рентабельність напрямку вантажних перевезень, за оцінками УПЕ, становить майже 23%, втрачає дуже великі кошти, які вона могла б разом з нами заробляти", - зауважив він.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3081745
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору