EN|RU|UK
 Політика України
  897  20

 Це просто примітивна маніпуляція, - голова Федерації роботодавців ПЕК Богданов про уніфікацію тарифів УЗ на порожняк

Причиною зростання витрат вантажовідправників є безкарність і безвідповідальність, яка панує на "Укрзалізниці", а також відсутність контролю за обґрунтованістю вантажних залізничних тарифів.

Про це заявив глава Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу України Руслан Богданов, виступаючи на нараді в Державній регуляторній службі, пише Мінпром.

Він різко розкритикував доводи представника "Укрзалізниці" про те, що підставою і причиною для ініціювання змін об'єднання класів тарифів є конфлікти з клієнтами, які постійно виникають і пов'язані з адмініструванням у документах.

"Друге - це дійсно ріже слух. Коли представник "Укрзалізниці" каже, що ми залишаємося в балансі, змінюючи тарифи для класів, проводячи об'єднання, уніфікацію, підвищуючи для одних і знижуючи для інших. Але при цьому загальні доходи залишаються в базі. Ви мене вибачте, коли йдеться про збільшення тарифів для 92% споживачів, а для 8% зменшення, мені незрозуміло, про яке збереження бази ми говоримо. Це просто примітивна маніпуляція", - сказав він.

Глава Федерації звернув увагу на те, що проект наказу Міністерства інфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів" передбачає зростання тарифів для наймасовіших вантажів 1-го класу удвічі. "При цьому ми вже мали індексацію тарифів на 15% з листопада місяця, збільшення в 2,5 раза з лютого місяця 2018 року вартості піввагонів з 200 грн до 542 грн на добу. І ще на 10% в липні, до 600 грн на добу", - зазначив Р.Богданов.

Разом з тим він підкреслив, що збільшення витрат вантажовласників не привело до зміни ситуації на залізниці. "У нас тільки погіршилася ситуація з дефіцитом локомотивів, який досягає 100 одиниць, що призвело в травні-липні до недозабезпечення потреби кількох ТЕЦ вугіллям. Почастішали випадки кидання вагонів на шляху і прострочення термінів доставки вантажів. За офіційними даними УЗ середній обіг вагона збільшився з 9,3 доби до 10,2 діб. За таких показників потреба у піввагонах збільшується на 7 тис. одиниць робочого парку. При цьому заходи щодо поліпшення обіговості мінімальні, а втрати через збільшення обігу просто перекладаються на вантажовідправника", - заявив Р.Богданов.

"Зараз триває методична маніпуляція вмістом цих тарифів, яка веде до того що вартість перевезення в кінцевому рахунку для споживача зростає", - резюмував глава Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу України.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнти, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". За оцінками ДП "Укрпромзовнішекспертиза", запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників в грошовому вимірі на 5,3 млрд грн на рік.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3081756
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору