EN|RU|UK
 Київські новини, Суспільство
  779  8

 У столиці запрацювала безкоштовна гаряча лінія для туристів 61-16

Будь-який турист Києва відтепер може безкоштовно зателефонувати зі свого мобільного або стаціонарного телефону на спеціальну гарячу лінію 61-16 і отримати будь-яку необхідну йому інформацію.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу КМДА, про це нововведення розповів на прес-брифінгу начальник Управління туризму та промоцій Антон Тараненко.

За його словами, сервіс працює трьома мовами - українською, англійською та російською. Зателефонувавши за номером 61-16, можна отримати вже записану вичерпну інформацію, що дає відповіді майже на всі можливі запитання. Наприклад, як дістатися до міста з аеропорту чи де повечеряти. Крім того, можна зв’язатися безпосередньо з оператором.

"Ми вважаємо, що це матиме попит. Куди піти, що подивитися, де заночувати, як викликати поліцію... До речі, ми контактуємо із міською службою 15-51. Якщо, не дай Боже, щось станеться там, де проживає турист, ми також зможемо йому допомогти", - сказав Антон Тараненко.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3083185
VEhrdlVXOTBRM2N3V1VSUmMwNURPVEJNV0ZGMlpFTTJNRXcwWnpCS1JGRjJaRWRETUV3M1VYWlRPSFl3V1V4UmRHUkROekJNV0ZKb1RrTXJNRXd4T0RCWlRGSm5PVWRCTUV4cVVYUTVRemhtVGtOaE1FcDZVV3hPUTFFPQ==
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору