EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  632  26

 "У 2019 році попит на рекламу на транспорті зросте, а сама реклама стане дорожчою", - засновник компанії "Центр Медіагруп" Матвієнко

Вибори-2019 посилять інтерес комерційних компаній до розміщення реклами на транспорті, де, відповідно до закону України, розміщення політичної реклами заборонено.

Про це в інтерв'ю виданню "Главком" повідомив засновник компанії "Центр Медіагруп" Павло Матвієнко.

Я думаю, що рекламний ринок Києва у 2019-му продовжуватиме зростати на рівні 20-30%, спостерігатиметься підвищений попит на розміщення комерційної реклами на транспорті та в метрополітені. Дефіцит якісного інвентарю та висока зайнятість площ передвиборною агітацією сприятимуть припливу комерційних рекламодавців у транспортну рекламу. Тож цей сегмент, на мій погляд, буде добре розвиватися наступного року", - вважає експерт.

На думку Павла Матвієнка, реклама у 2019 році подорожчає. Причина - не тільки зростання активності політичних партій, але і одночасне зростання обсягів розміщень великих рекламних агентств. "Уже з вересня багато операторів, найімовірніше, переглянуть прайси в бік збільшення вартості розміщення", - зазначив Павло Матвієнко.

Говорячи про рентабельність рекламного бізнесу в Україні, експерт наголосив: "Середня рентабельність нашої галузі - 15%. Така норма прибутку робить бізнес привабливим в Україні, з урахуванням усіх ризиків. Реклама - це праця, і це, звичайно, витрати. Порахуйте вартість рекламного носія - це тариф плюс інвестиції на його виготовлення плюс операційні витрати плюс оплата праці співробітникам, і міф про багатомільйонні прибутки, які осідають у кишенях "перекупників", розвіється, як дим".

Крім того, засновник компанії "Центр Медіагруп" зазначив, що у ЗМІ періодично з'являються інформаційні спекуляції, пов'язані з ним і компанією "Центр Медіагруп", але які не є правдивими. Зокрема, йдеться про контроль народним депутатом Сергієм Березенком рекламного ринку України.

"Сергій Березенко - мій двоюрідний брат. Свого часу ми працювали разом в одній компанії, де він займався адмініструванням та управлінням персоналом. Але в нас уже давно немає спільних проектів, він давно визначив для себе, що сфера його інтересів - політика. Те, що йому приписують зараз контроль над рекламним ринком України, - чергові політичні спекуляції на основі притягнутих за вуха розслідувань", - розповів в інтерв'ю виданню "Главком" Павло Матвієнко.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3083493
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору