EN|RU|UK
 Політика України
  559  27

 Регулятор не підтримав пропозиції Мінінфраструктури підвищити вантажні тарифи "Укрзалізниці"

Державна регуляторна служба не підтримує наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Про це заявила сьогодні на засіданні глава ДРС Ксенія Ляпіна, повідомляє МінПром.

"У цьому вигляді, думаю, що ні", - сказала вона, відповідаючи на запитання, чи підтримує ДРС ініціативу Мінінфраструктури.

К.Ляпіна наголосила, що в результаті запропонованої міністерством уніфікації відбудеться суттєве підвищення витрат вантажовідправників. "Федерація металургів і інші промислові асоціації оцінюють зростання витрат у 5,6-5,2 млрд грн, "Укрзалізниця" - у 2,3 млрд грн. Але визнано всіма, що це буде мільярдне підвищення витрат суб'єктів господарювання", - зазначила вона.

Водночас глава ДРС звернула увагу на зростання витрат на перевезення вантажів залізничним транспортом, що відбулося з осені минулого року. "Це підвищення накладається на попередні. Не тільки на осіннє 15-відсоткове підвищення тарифу, а й на суттєве зростання фінансового навантаження на вантажовідправників через дерегуляцію вагонної складової. У короткостроковій перспективі це призвело до зростання як вартості вагонів "Укрзалізниці", так і приватного вагонного парку. Таким чином, відсоток цього навантаження доходить до 50% за півроку, що в принципі вже фатально для бізнесу", - сказала вона.

К.Ляпіна застерігає, що таке різке підвищення фінансового навантаження на український бізнес може мати суттєві негативні наслідки для виробництва. "Уже сьогодні деякі компанії втрачають європейські ринки через те, що не можуть виконати вчасно своїх зобов'язань. Ці чинники суттєво знижують як доходи самих підприємств, так і доходи держави, які в першу чергу складаються з податків від таких суттєвих і бюджетоутворюючих галузей, як металургія, хімія, будівництво та аграрний сектор", - зауважила глава ДРС.

"Давайте допоможемо знайти компромісний варіант, щоб, з одного боку, "Укрзалізниця" вирішила проблему адміністрування, але який поки що не буде суттєво впливати на зростання витрат вантажовідправників", - резюмувала К.Ляпіна.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5 млрд грн на рік.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3083625
VEhrdlVXMDVSMUF3VEM5U2JIUkRPVEJNUVhaTU9VTXZNRXhZVW1kT1F6RXdURXhSZEdSRE16Qk1XRkYyWkVNNU1GazVPREJaVEZGelRrZEJNRXhxVW1oT1F6Um1Ua016TUV4RVVYVTVSMWN3VEdaUmRtUkROREJaWWxKcU0zcFJiemxETmpCWlJGRjBPVU4zTUV4MlVteDBRek13VEROUmRVNUhSekJaT1Rnd1NucFNiSFJET1RCYVlsRjJaRWRGTUZsRVVYTk9SMEl3V1V4U1owNUhSREJNY2xKbmRFZEVNRmxFVVhWQlBUMD0=
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору