EN|RU|UK
 Політика України
  378  2

 Запропонована Мінінфраструктури уніфікація тарифів не вирішить проблем із перевезеннями на залізниці, - директор "Укрцементу" Скільський

Запропонована Міністерством інфраструктури уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем із перевезеннями на залізниці.

Таку думку висловив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський, виступаючи на нараді в Державній регуляторній службі України, передає кореспондент МінПрому.

Він зазначив, що для цементної галузі існує дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів залізницею.

"Перша проблема - це наявність і стан вагонів. Основні вагони для нас - це цементовози, які на 98% зношені, і в планах "Укрзалізниці" будівництва цементовозів немає. І друга ключова проблема - збільшення терміну оборотності вагонів, який зараз перевищує 12 діб. Уніфікація тарифів на перевезення порожніх вагонів не вирішить жодної з цих проблем", - підкреслив Р. Скільський.

За підрахунками асоціації "Укрцемент", уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28% при перевезенні на короткі дистанції та на 32% - на довгі за використання вагонів "Укрзалізниці". За використання вагонів приватного парку зростання витрат становитиме 47% і 52% відповідно.

"Це призведе, на наш погляд, до спроб перейти на автомобільний транспорт на коротких відстанях, а на довгих відстанях виробники цементу просто перестануть працювати, оскільки у нас регіоналізація цементного бізнесу досить висока. Цементні заводи є майже у всіх регіонах України, і це призведе до зменшення конкуренції і, відповідно, до зростання цін", - підкреслив Р. Скільський.

Разом із тим виконавчий директор "Укрцементу" запропонував свій варіант вирішення проблем із перевезеннями на залізниці.

"Ми допускаємо, що, можливо, є сенс залучати приватну тягу до перевезень залізницею. Інша проблема - ремонт вагонів, який збільшує термін їхньої експлуатації. Ми розуміємо, що в "УЗ" немає можливості забезпечити цементну галузь достатньою кількістю цементовозів, і ми готові за свій рахунок ремонтувати вагони на умовах довгострокової оренди із зарахуванням інвестицій у такий ремонт у вартість оренди", - сказав він.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5,3 млрд грн на рік.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3083630
VEhrNGRrdzVReTh3VEZoU1owNURNVEJNVEZGMFpFTXpNRXhZVVhaa1F6a3dXVGs0TUZsTVVYTk9SMEV3VEdwU2FFNUROR1pPUXpNd1RFUlJkVGxIVnpCTVpsRjJaRU0wTUZsaVVtb3plbEZ2T1VNMk1GbEVVWFE1UTNjd1RIWlNiSFJETXpCTU0xRjFUa2RITUZrNU9EQktlbEpzZEVNNU1GcGlVWFprUjBVd1dVUlJjMDVIUWpCWlRGSm5Ua2RFTUV4eVVtZDBSMFF3V1VSUmRVRTlQUT09
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору