EN|RU|UK
 Економіка, Технології
  4646  48

 Можливу картельну змову мобільних операторів мають перевірити АМКУ та Кабмін, - Шахов

"Наш край" закликає АМКУ та Кабмін перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, через яку плата за зв’язок знімається 13 разів за 12 місяців.

Про це йдеться у зверненні народного депутата від партії Сергія Шахова, повідомляє РБК-Україна

За його словами, мобільні оператори почали стягувати плату за передплачений мобільний зв’язок з українців 13 разів замість 12 протягом року.

"Без будь-яких попереджень, мобільні оператори перейшли на новий формат надання послуг - замість календарного місяця послуга нараховується на 28 діб. Отже, абонплата за 12 місяців передплаченого зв’язку буде знята 13 разів за рік. Впадає в око те, що мобільні оператори запровадили нові умови фактично одночасно. Тобто є ознаки домовленостей між операторами, що потрібно перевірити", - зазначив Сергій Шахов.

Депутат від "Нашого краю" закликав владу негайно розслідувати можливу змову мобільних операторів.

"Щоб перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, через яку різко подорожчав мобільний зв’язок, депутати від нашої партії вже спрямували відповідне звернення до Антимонопольного комітету України та Кабміну", - поінформував Сергій Шахов.

Паралельно, наголосив народний депутат, влада анонсувала двоетапне подорожчання фіксованого зв’язку до 27%, що теж вдарить по кишенях українців.

"З 1-го листопада цього року абонплата за телефон зросте з 43,85 до 51,3 грн, а з 1-го січня наступного року - до 55,92 грн. Для багатьох українців, особливо похилого віку, фіксована телефонія - єдиний засіб зв’язку з близькими та можливість отримати інформацію від органів місцевої влади, служб соцзахисту, екстрених служб", - зауважив Сергій Шахов.

На думку депутата, влада втратила контроль над вартістю надання послуг зв’язку монополістами та має негайно його відновити.

Як відомо, протягом кількох місяців нинішнього року мобільні оператори "Київстар", "Vodafon", "lifecell" перейшли на новий формат надання послуг: "Vodafon" перевів тарифну лінійку SuperNet та Unlim 3G на чотиритижневий формат; "Київстар" усіх абонентів передплаченого зв’язку перевів на новий 28 денний формат; у "lifecell" п’ять тарифних пакетів переведені 22 серпня, ще три будуть переформатовані 5 вересня.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3083681
VEhrdlVYRk9RM2N3V1ZoUmRuUkRlVmc1UTJnd1RGaFNaMDVEZWpCYVlsRjFVemgyTUV4NlVYWjBRM2d3V21KUmRUbEhUVEJNTTFGMVRrTTFTVTVETXpCTVNXNHdXUzlSZERsREt6Qk1iejA9
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору