EN|RU|UK
 Політика України
  7191  468
Матеріали за темою:

 На рекламу найбільше витрачає "Батьківщина", - Комітет виборців України

КВУ закликає політиків відмовитися від політичної реклами до офіційного старту передвиборчого процесу

Комітет виборців України назвав партії, які ще до офіційного старту виборчих кампаній найбільше витратили на рекламу.

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на Комітет виборців України.

"З парламентських партій найбільше витратила "Батьківщина" (24,8 млн грн), із позапарламентських - "Основа" (8,8 млн грн.)", - йдеться в повідомленні КВУ.

Загалом за останні місяці "масовані рекламні кампанії, які мають ознаки політичної реклами" проводили 15 політичних партій і кандидатів у президенти, - повідомляють у Комітеті виборців.

Порівняно з першим кварталом 2018 року загальні витрати партій на рекламу зросли майже вдвічі (177,1 млн грн проти 100,1 млн грн)

При цьому офіційно кампанія з виборів президента стартує тільки за 90 днів до голосування, на початку січня 2019 року, - підкреслюють у Комітеті виборців.

"Засилля політичної реклами переводить вибори в безглузду площину, коли замість обговорення програм, ідей, стратегій акцент робиться на формі, емоціях, гаслах", - попереджають у КВУ.

І нагадують: у 2014 році Юлія Тимошенко закликала відмовитися від "непотрібної реклами". Анатолій Гриценко пропонував заборонити політичну рекламу, а Олег Ляшко і Олег Березюк навіть зареєстрували законопроект із такою забороною. Публічно схожу позицію підтримують також члени БПП і Народного Фронту.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3085463
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 5 з 5
<<<1 2 3 4 5
Сторінка 5 з 5
<<<1 2 3 4 5
 
 
 
 
 
 вгору