EN|RU|UK
 Політика України
  1905  29

 Якщо "Укрзалізниця" хоче підвищити тариф утричі, вона просто втратить усі вантажні перевезення, - член парламентського комітету з питань транспорту Гусак

Підвищення тарифів "Укрзалізниці" втричі призведе до цілковитої втрати вантажних перевезень держкомпанією.

Таку думку МінПрому висловив член парламентського комітету з питань транспорту Володимир Гусак, коментуючи заяву фінансового директора "УЗ" Андрія Рязанцева про рівень "економічно справедливого тарифу" на перевезення вантажів.

"Якщо "Укрзалізниця" хоче підвищити тариф утричі, вона просто втратить усі вантажні перевезення, і тоді в компанії взагалі не буде жодних доходів", - сказав В.Гусак.

Нардеп наголосив, що останні заяви А.Рязанцева не мають під собою достатнього обґрунтування і викликають лише подив. "Безумовно, хотілося б поглянути на розрахунки й економічні показники щодо "Укрзалізниці", але з огляду на вже досить тривалий досвід взаємодії з "УЗ", із цим у залізниці виникають проблеми. Як правило, всі надані розрахунки й обґрунтування не витримують критики і мають дуже багато нестиковок, - зазначив він. - Найчастіше від того, якої мети "Укрзалізниця" намагається досягти, а як правило - це підвищення тарифів, розрахункові цифри і показники щодо одного й того ж питання, що надаються в різний час, можуть суттєво відрізнятися".

"З огляду на наш досвід і наше розуміння ситуації в "Укрзалізниці" і в економіці України загалом, безумовно, про жодне підвищення тарифів зараз йтися не може", - наголосив В.Гусак.

Він зауважив, що за даними самої "Укрзалізниці" її вантажні перевезення є прибутковими і рентабельними, і в держкомпанії є необхідні кошти для оновлення рухомого складу після всіх підвищень тарифів на перевезення вантажів за останній час. "Фактично тариф останнім часом підвищився на 50-60%", - нагадав нардеп.

"Професіоналізм людей, які працюють у фінансовій службі "Укрзалізниці", викликає великі сумніви. Наприклад, нещодавно А.Рязанцев заявив про збитковість експортних перевезень залізної руди. Я направив запит із проханням "УЗ" надати докладні розшифровки прибутковості і збитковості перевезень з різних видів вантажів і сподіваюся, що коли будуть отримані відповіді, це дасть досить чітку картину, і "Укрзалізниця" сама відкоригує твердження про збитковість експортних перевезень залізної руди", - упевнений В.Гусак.

Нагадаємо, вчора А.Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом має бути втричі більшим за чинний. Фіндиректор "Укрзалізниці" стверджує, що без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.

Варто зазначити, що раніше прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявляв про необхідність враховувати стан економіки країни під час наміру підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення. На думку прем'єра, "Укрзалізниця" має разом з бізнесом знайти збалансоване рішення щодо цього питання.

На думку промислових асоціацій, безпідставне підвищення залізничних тарифів і вартості використання вагонів "Укрзалізниці" коштувало українській промисловості тільки за період з листопада 2017 року по липень 2018 року майже 19 млрд грн додатково. А остання ініціатива "УЗ" щодо уніфікації тарифів на порожні вагони обернеться для промисловців додатковими витратами в обсязі 5,3 млрд грн щорічно.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3085752
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору