EN|RU|UK
 Політика України
  1039  12

 Галасюк назвав ударом по промисловості можливе підвищення залізничних тарифів утричі

Потенційне підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення втричі, про яке нещодавно заявило керівництво ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ), стане ударом по українській промисловості та експортерах.

Таку думку в коментарі Бізнес-порталу UAprom висловив глава парламентського Комітету з питань промисловості та підприємництва Віктор Галасюк, пишуть Подробности.

"Особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажних перевезень УЗ, а також майже чверть експорту і промвиробництва. Також серйозно потерпатимуть аграрії. Потенційний виграш державного монополіста "Укрзалізниці" буде повністю знівельовано і перевершено негативними макроефектами - падінням експорту, погіршенням платіжного балансу, послабленням гривні та зростанням інфляції", - сказав він.

За його словами, кожна людина відчує цей негатив на собі - хтось за цінами в магазинах і знеціненням гривні, хтось - втративши робоче місце.

"Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, зокрема й шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів", - зазначив В.Галасюк.

Відповідаючи на запитання про те, що для вирішення всіх стратегічних проблем УЗ потрібен трильйон гривень і 30 років (про що нещодавно заявив топ-менеджмент компанії), нардеп зауважив, що дуже дивно чути подібні заяви.

"Минулого року вартість вантажних залізничних перевезень зросла більш ніж на 40%. "Укрзалізниця" зібрала додаткові мільярди з промисловості, аграріїв та інших промспоживачів. Зобов'язувалися замовляти вітчизняні вагони з українського ж металу. Але, за наявною в мене інформацією, річний план капітальних інвестицій цього року поки виконано менш ніж на 20% (за перше півріччя інвестовано 3,5 млрд грн із запланованих 18,4 млрд грн).

Таким чином, зазначив В.Галасюк, тарифи підвищуються, величезні гроші з українських виробників викачують, а проблему з перевезеннями, у т.ч. з дефіцитом локомотивів і вагонів, вирішити не можуть, навіть попри наявність коштів.

"Очевидно, не гроші або тариф сьогодні є "вузьким місцем" УЗ. Потрібно шукати резерви, переходити на стратегічний, а не ситуативний менеджмент, налагоджувати державно-приватне партнерство", - констатував глава промислового комітету.

Нагадаємо, раніше фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом має бути втричі більшим за наявний, а без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3086032
VEhrdlVXczVRM2N3VEhaUmMwNUhRakJaTjFGMWFUaDJNRXhNVVhOT1F6a3dXVXhSYzA1RE1qQmFXamd3VEM5UmRHUkhRVEJNV0ZGemRFTXhNRXhtVVhSa1F6a3dURE5TYWpONlVtZDBRM2N3V1VSUmRVNUhSVEJNYURnd1MxQlJkWFJIUVRCTVpsRnpUa00zTUZwaVVYUTVRemt3VEdwU2FIUkhVQT09
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору