EN|RU|UK
 Політика України
  5174  51

 Вілкул і Шуфрич хочуть скасувати звернення Ради про запровадження санкцій проти "NewsOne" та "112 Україна"

Депутати стверджують, що рішення про санкції було прийнято з порушенням процедури: проект розробляв не профільний комітет, а окремі депутати, і під час голосування в залі кнопкодавили.

Народні депутати від "Опоблоку" ініціюють скасування звернення про введення санкцій проти засновників телеканалів "112 Україна" і "NewsOne", повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Інтерфакс-Україна".

У Верховній Раді зареєстровано проект постанови про скасування рішення парламенту від 4 жовтня 2018 року про прийняття в цілому проекту постанови №9157 про введення санкцій проти компаній, що входять до структури власності телеканалів "112.Україна" і "NewsOne".

Автори зареєстрованого того ж дня проекту постанови №9157-п - народні депутати з фракції "Опозиційний блок" Олександр Вілкул та Нестор Шуфрич - пропонують скасувати рішення Верховної Ради про прийняття проекту постанови №9157.

Народні депутати обґрунтовують свою пропозицію тим, що ця постанова була прийнята з порушенням Конституції України та регламенту роботи Верховної Ради.

Як наголошується в пояснювальній записці до документа, проект постанови №9157 для розгляду в залі засідань парламенту готував не основний комітет, а народні депутати України - члени різних комітетів. Така процедура, на думку авторів проекту постанови, не відповідає регламенту Верховної Ради.

Автори проекту постанови також зазначають, що під час голосування були зафіксовані факти неперсонального голосування народних депутатів, про що свідчить відеофіксація.

Нагадаємо, у четвер, 4 жовтня Верховна Рада схвалила пропозицію про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Ці заходи повинні торкнутися ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Партнер ТВ" і ТОВ "Новости 24 часа" . За відповідну постанову проголосували 229 нардепів.

Згідно з інформацією на сайті телеканалів, остання в цьому переліку компанія - ТОВ "Новости 24 часа" - вказана в структурі власності каналу "NewsOne", решта 6 юридичних осіб вказані в структурі власності телеканалу "112 Україна".

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3089836
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору