EN|RU|UK
 Економіка, Події
  2784  22

 Аграрії сьогодні мають потужну державну підтримку і хочуть перевозити безкоштовно, - Гіршфельд

Вартість залізничних вантажоперевезень має бути економічно справедливою і враховувати індексацію цін і товарів. Тарифна політика повинна влаштовувати не лише аграрний сектор, але й "Укрзалізницю".

Про це під час наради під головуванням Віце-прем'єр-міністра України Володимира Кістіона, що відбулася сьогодні у Кабінеті міністрів, повідомив народний депутат, член парламентського комітету з питань промислової політики і підприємництва Анатолій Гіршфельд, передає Цензор.НЕТ із посиланням на офіційний сайт "Укрзалізниці".

"Я розумію, що аграрії сьогодні мають потужну державну підтримку і хочуть везти безкоштовно, але так не буває. "Укрзалізниця" повинна закуповувати все необхідне на ринку, де постійно зростає ціна на метал, електроенергію, пальне", – зазначив він.

На думку Анатолія Гіршфельда, якщо не оновлювати залізничних складів, то на всю галузь чекає колапс, і навіть приватні локомотиви цієї ситуації не врятують.

"Потрібно порахувати, скільки необхідно грошей на 5 років, і ввести тягову складову, яка дозволить не просто ремонтувати стару техніку, а й оновлювати рухомий склад. Ремонтувати локомотив 40-річної давнини – витратно і неефективно. Мінімальний обсяг фінансування, щоб упродовж п'яти років закупити 200 тепловозів та 300 електровозів, які вкрай потрібні залізниці, щоб розв′язати проблему, становить $3 млрд. До того ж потрібен час для укладання контрактів та виготовлення локомотивів. Тож уряд повинен узяти це питання під свій контроль", – резюмував Анатолій Гіршфельд.

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3092982
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору