EN|RU|UK
 Політика України
  3925  91

 Будівництво корветів - далека перспектива, ресурсів на цю програму в України де-факто немає, - глава правління ПрАТ "Кузня на Рибальському" Шандра

Якщо сьогодні буде прийнято принципове рішення про необхідність завершення будівництва корвета, колишній проект мав бути відкорегований з урахуванням нинішніх реалій.

Про це заявив голова правління ПрАТ "Завод "Кузня на Рибальському" Валерій Шандра, передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Оборонно-промисловий кур'єр".

Зараз програма будівництва корветів фактично зірвана, майбутнє проекту 58250, і головного корабля серії "Володимир Великий" під питанням. Говорячи про те, чи можна налагодити виробництво суден подібного класу на підприємстві "Кузня на Рибальському", де будівництво корветів раніше здійснювалося, Шандра зазначив, що чисто теоретично можна.

"Свого часу ми навіть брали участь у тендері на будівництво корвета проекту 58250, який можна було побудувати і в Києві. Але будемо реалістами - перший український корвет якщо коли-небудь і побудують, то не скоро. Цей проект не просто дуже дорогий, важливо інше - він вимагає стабільного, безперебійного багаторічного фінансування. Самі розумієте, наскільки це реально в українських умовах. Так що це в кращому випадку далека перспектива, ресурсів на цю програму у України де-факто немає", - зазначив Шандра.

"Другий фактор - корвет свого часу проектувався під озброєння європейського виробництва. А ми сьогодні постійно стикаємося із ситуацією, коли компанії з країн ЄС вкрай неохоче співпрацюють з Україною у всьому, що стосується летальних озброєнь. Наскільки мені відомо, щодо кількох зразків навіть здійснювалася передоплата, але вони так і не були поставлені, і є великі сумніви, що ці поставки взагалі здійсняться. Таким чином, якщо сьогодні буде прийнято принципове рішення про необхідність завершення будівництва корвета, попередній проект має бути відкорегований з урахуванням нинішніх реалій. Фактично, це буде багато в чому принципово новий проект", - пояснив голова правління ПрАТ" Завод "Кузня на Рибальському".

Відповідаючи на запитання, скільки треба часу для будівництва корвета за наявності фінансування, Шандра заявив, що "мінімум три роки, це оптимістичний сценарій".

"І це за умови відновлення робіт із нинішнього етапу. Якщо ж коригувати проект виходячи з реалій, що склалися, перш за все, вирішити питання з озброєнням, термін завершення робіт збільшиться", - резюмував голова правління ПрАТ "Завод "Кузня на Рибальському".

Источник: https://ua.censor.net.ua/n3093500
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору