EN|RU|UK
 Суспільство
  1552  19

 Українці зібрали понад 1 млн грн для Центру дитячої кардіохірургії

Організатори акції "Дорога до серця" в підсумку зібрали 1 004 127,45 грн, з яких 600 тис. грн перераховано на придбання системи штучного кровообігу для Центру дитячої хірургії, а 400 тис. грн передані шістьом дітям, які потребували серцевих імплантатів і термінових операцій. Завдяки придбаному обладнанню врятовано 100 дітей.

Акція "Дорога до серця", заснована компанією WOG (ВОГ РІТЕЙЛ), проводиться вже одинадцятий раз поспіль. Партнерами проекту виступають МБФ "Українська Біржа Благодійності" та БФ "Відкриті серця України", повідомляє Мінфін.
скрин
Нагадаємо, протягом певного періоду часу на всіх АЗС мережі WOG охочі мали можливість придбати наліпку у формі серця. Вартість однієї наліпки становила лише 3 грн. Всього українці купили майже 350 тис. наліпок-сердечок. Зібрані кошти дали можливіть придбати теплорегулюючий пристрій TC II TERUMO для Центру дитячої кардіології у Києві, а решту коштів було спрямовано за адресною програмою на лікування ще шістьох діток.

Як зазначає головний лікар Центру дитячої кардіології Володимир Жовнір, операція на серці у маленьких дітей неможлива без зупинки серця і застосування терморегулюючого пристрою. "Операцію неможливо провести безпечно без регулювання температури пацієнта. У свою чергу, регулювання температури можна здійснити лише за допомогою терморегулюючого пристрою. На жаль, у нашому Центрі подібний пристрій закуповувався ще в 2003 році і з тих пір безперервно працював протягом 13 років. Коли він вийшов з ладу, проведення операцій опинилося під загрозою зриву. Відремонтувати його не вийшло, адже такі пристрої давно зняті з виробництва, тому запасні частини до них відсутні. А на придбання нового апарату в Центрі не вистачало коштів. Організатори акції "Дорога до серця" і безпосередньо WOG відгукнулися на наші прохання і допомогли нам у придбанні цого пристрою. Завдяки цьому з моменту отримання Центром необхідного обладнання було врятовано понад 100 дітей", - розповідає Володимир Жовнір.

Віталій Ткаченко, директор з маркетингу "ВОГ РІТЕЙЛ", зазначив, що головними благодійниками виступають не організатори акції, а саме клієнти WOG: "На початку акції "Дорога до серця" виникла ідея залучити до проекту якомога більше небайдужих людей, які за допомогою невеликого внеску змогли б спільно зробити велику справу. Так і сталося. До акції долучилися майже 350 тис. водіїв і клієнтів. У цілому, мене дуже радують результати благодійної ініціативи WOG. Вся наша команда щиро щаслива, що спільно з нашими клієнтами ми змогли допомогти тим, кому це було вкрай важливо і потрібно. На моє переконання, якщо бізнес бере на себе соціальну відповідальність, то від цього виграють абсолютно всі. Це не тільки приємно - це необхідно, особливо, коли наша країна переживає досить складний період".

Источник: https://ua.censor.net.ua/n379770
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору