EN|RU|UK
 Київські новини
  1485  64

 Кількість реклами в столиці потрібно зменшити на 60%, - секретар Київради Прокопів

Кількість зовнішньої реклами в столиці потрібно зменшити на 60%.


Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це заявив секретар Київради Володимир Прокопів в інтерв'ю ZN.UA.
"Те, що відбувається у Києві з рекламою, якщо порівняти з будь-якою з європейських столиць, - це перекіс, який видно неозброєним оком. Ми не можемо таке терпіти, і на це не потрібно багато грошей і часу. Ефективний менеджмент може швидко показати результат, коли кількість реклами зменшиться",- сказав він.

"При цьому, треба зазначити, що не постраждають оператори ринку, бо вартість на їхні рекламоносії зросте. І не постраждають клієнти операторів, бо чим менше реклами взагалі, тим більше користі приноситиме та реклама, яку вони розміщають. Мені здається, це те, що може реалізувати київська міська влада найближчим часом. Я готовий запропонувати меру оптимальну, на мою думку, модель вирішення цієї ситуації", - додав чиновник.

Також читайте: Суд відправив під домашній арешт київського патрульного, якого підозрюють у розкраданні $ 17 тис

"Вихід один - конкурсні засади. І треба зменшити кількість цієї реклами, а щодо тієї, яка є, - хто запропонує кращу ціну, той хай і розміщує. От і відповідь, як прибрати фірми-посередники", - сказав він.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору