EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  1120  17

 Кабмін у травні планує створити єдиний національний контакт центр для прийому звернень громадян

Кабінет Міністрів у травні має намір створити єдиний національний контактний центр для прийому звернень громадян.

Про це йдеться в розпорядженні уряду №182 від 2 березня, передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Українські Новини".

У травні також планується затвердити положення про національний контактний центр і розробити технічні вимоги щодо створення або модернізації програмно-технічного комплексу національного контактного центру для ведення автоматизованої бази даних звернень.

Передбачається, що програмно-технічний комплекс центру дозволятиме приймати телефонні звернення громадян, адресовані державним органам, за єдиним багатоканальним телефоном; електронні звернення громадян, адресовані державним органам, через веб-сервіс центру за уніфікованою електронною формою для оформлення звернень.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Я вимагаю негайно перерахувати і повернути людям кошти, які вони переплатили за газ, - Яценюк

При цьому подача звернень до державних органів буде можлива за допомогою відповідного мобільного додатка.

Планується створення автоматизованої інтерактивної консультаційної та інформаційної бази з актуальних питань державної політики для розміщення на веб-сайті національного контактного центру.

У липні передбачається провести збільшення штатної чисельності урядового контактного центру.

Як повідомлялося, Кабмін затвердив план заходів щодо реалізації концепції створення Національного контактного центру на 2016-2017 роки.



Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору