EN|RU|UK
 Економіка
  1745  34

 Два металургійні комбінати в прифронтовому місті вже понад півтора року не можуть наростити виробництво через проблеми на залізниці, - директор ММК імені Ілліча

Маріупольські металургійні комбінати зіткнулися з дефіцитом залізничного транспорту для доставки сировини. Обставини не дозволять промисловцям виконати виробничу програму квітня.

Про це написав генеральний директор підприємства ММК імені Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці у Fаcebook, повідомляє "канал 24". При цьому він наголосив, що тиждень тому була проведена зустріч з керівництвом "Укрзалізниці", на якій промисловцям пообіцяли вирішити проблеми з вантажними перевезеннями.

"Не вистачає локомотивів (хоча з запчастинами ми допомогли), палива (хоча ціни на нього знизилися) і простого бажання взяти і вирішити цю проблему. Ми бачимо одні тільки обіцянки", - написав топ-менеждер.

Гендиректор ММК ім. Ілліча констатував, що маріупольські металурги не зможуть виконати виробничу програму квітня.

"Є бажання працювати і збільшувати виробництво, є портфель продажів, є сировина. Але є фактор залізниці, від якого нам нікуди не дітися", - зазначає він.

Зінченко нагадав, що в березні 2016 року два маріупольські меткомбінати виробили 0,59 млн т чавуну, що на 24% менше, ніж у березні 2014 року. І це з урахуванням запуску каботажних поставок ЗРС через порти Бердянська і Маріуполя.

"Невже наш уряд зовсім не цікавить, що два величезні металургійні комбінати в прифронтовому місті вже понад півтора року не можуть наростити виробництво через проблеми на залізниці? Нікому не потрібні податки, валютні надходження в бюджет і стабільний курс національної валюти? Зрештою, нікому не потрібні додаткові доходи від залізничних перевезень?! Все, що нам можуть запропонувати, - це чергова індексація залізничних тарифів, вже третя за цей період (спочатку на 25%, потім на 40%, тепер на 15%). Але про які підвищення може йтися, коли ми бачимо, що ці кошти не йдуть на вирішення найважливіших інфраструктурних проблем і не враховують побажання вантажовласників?" - написав Ю. Зінченко.

"Ми все ще сподіваємося, що "Укрзалізниця" приділить належну увагу нашій проблемі і знайде швидке вирішення. Металурги готові допомагати, але не вирішувати за свій рахунок всі проблеми залізниці", - резюмував він.

Як повідомлялося, на початку квітня група Метінвест була змушена відновити поставки сировини на металургійні комбінати ім. Ілліча і "Азовсталь" через морські порти внаслідок низької пропускної здатності перегону Камиш-Зоря-Волноваха, єдиної залізничної колії, яка з'єднує Маріуполь з рештою України.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору