EN|RU|UK
 Політика України
  3336  41

 Мобільні групи перевірятимуть якість ремонту доріг, а транспортна інспекція починає "полювання" на фури, що перевищують вагові норми, - Омелян відзвітував за місяць роботи

Глава Мінінфраструктури Володимир Омелян представив свою команду, розповів про плани щодо реформування галузі, а також відзвітував про досягнення за місяць роботи на міністерській посаді.

Про це на своїй сторінці у Фейсбуці написав міністр інфраструктури Володимир Омелян, передає Цензор.НЕТ.

"Після довгого мовчання повертаюся у ФБ. Зізнаюся, воно було вимушеним. Не хотів дражнити стейкхолдерів в українському варіанті House of Cards. Але, як і під час створення будь-чого, спочатку має бути Слово. Відверто кажучи, перший пост після призначення хотів почати з представлення нової команди. Отже, громадські "заступники" Міністра інфраструктури відтепер Яніка Мерило і Юрій Гусєв. Десь на підході Єгор Стефанович. Це дійсно Dream Team, яку підкупити можна тільки успіхом від роботи. Щиро радий, що залишилися Олександра Клітіна, Олексій Соболєв і Андрій Мотовиловець. Вони стогнуть від чергового раунду навантаження, але наполегливо йдуть уперед. Набуває "державної ваги" єдиний на сьогодні призначений заступник міністра-керівник апарату Дмитро Роменський", - розповів він.

"Три ключові речі, на яких ми зосереджуємося: 1. Подальша реформа "Andrei Pivovarsky - style", корпоратизація УЗ і УП, реформа морської галузі, відкрите небо в авіації. 2. Приватизація, концесія та державно-приватне партнерство. Все нестратегічне має бути відокремлено від дійсно стратегічного і передано в приватні руки. Платники податків не повинні за свій рахунок стимулювати політичну корупцію і неефективність. 3. Боротьба з корупцією. Не формальний, а професійний підхід", - додав міністр.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Завдяки уряду Яценюка на ремонт доріг направлять 19 мільярдів, - Максим Бурбак

"Що вдалося за цей майже місяць + ще один місяць до того в ранзі в.о. Затверджено нарешті фінансовий план УЗ, підвищено після бурхливих дискусій тарифи на вантажні перевезення. Призначено, після ще більш бурхливих, але підкилимних переговорів, керівником "Укрзалізниці" Войцеха Бальчуна і "Укрпошти" - Ігоря Смілянського. Це професійні менеджери, обрані в результаті прозорого конкурсу. З їх обранням країна і її політична еліта зробили величезний крок уперед. Вперше за 25 років ми отримали людей не "від когось" на стратегічні підприємства. Вірю, вони повинні виправдати очікування і перевершити їх. І в їх призначенні велика заслуга екс-міністра Абрамовичуса і його команди, дикої праці і нервів Романа Бондаря. Можливо, мало хто помітив, але випарувався конфлікт навколо аеропортів Івано-Франківська та Дніпропетровська. Хочу щиро подякувати МАУ і Турецьким авіалініям за win-win підхід. Ще кілька раундів з іншими аеропортами та перевізниками попереду. Якби ж тільки великий стіл у переговорній міг говорити... Але, важливо, що всі сторони прагнуть одного - руху вперед", - зазначив Омелян.

Також читайте: Залізничні вантажоперевезення подорожчали на 15%

"Запустили масштабну реконструкцію автомобільних доріг. Одночасно з нею, з наступного тижня, запускаємо по країні мобільні групи, щоб досліджувати і перевіряти якість українського ноу-хау - ямкового ремонту, а також інші види відновлення українського дорожнього полотна. Паралельно, транспортна інспекція спільно з поліцією починає "полювання" на автомобільний вантажний транспорт, вага якого значно перевищувати допустимі норми. Ми зібрали всіх і чесно попередили, що руйнування доріг - справа не людська і не божа. Ключові законопроекти для галузі - вже в або дорогою до парламенту. Ну, і багато іншого, десятки послів, міжнародних структур, віце-прем'єрів, депутатів, політичних і бізнес-діячів. З усіма говоримо однією мовою: наше завдання - реформа, прозорий і ефективний бюрократичний апарат, рівний доступ для всіх до державних ресурсів. Бізнес - за стінами, на базі системи ProZorro! Хтось радісно підтримує, хтось дивується, хтось сумує, хтось нервує. Ми йдемо вперед, поки по міліметру", - констатував він.

"Із приємних речей: в УЗ вводимо клієнтоорієнтований підхід, вводимо нові пасажирські повідомлення (вірю, Олександр Красноштан впорається), ввели сектор з питань ретро-залізниці, який очолив громадський активіст Влад Плахотнюк. Ну, і зі знакових подій, ми змінили логотип. Дякую, Христино Ніколаєва, - ти поставила хорошу крапку!", - додав Омелян.

"І так, я не зкурвився, не продався, не змінився. Щиро буду намагатися робити свою роботу доброякісно. Упевнений, у нас усе вийде! І, головне - reform.mtu@gmail.com - залишився незмінним і далі модерується мною. Хочете стати членом команди успіху Мінінфраструктури, взяти участь у сафарі в пошуках доріг, шукати 100-тонні вантажівки в степах України - пишіть відразу", - резюмував міністр.

Читайте також: Мінінфраструктури розробляє програму із залучення лоукостів в Україну, - Омелян


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору