EN|RU|UK
 За кордоном
  19745  119

 Керівництво РБК звільнилося через тиск Кремля. Останньою краплею став матеріал про "палац Путіна", - Reuters

Тиск Кремля на холдинг РБК посилився після матеріалу про "палац Путіна" під Геленджиком.

Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело у холдингу, передає Цензор.НЕТ.

Публікація під заголовком "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць", що вийшла 11 травня, стала "останньою краплею" для Кремля та змусила звернутися до власників видання.

Reuters зазначає, що газета РБК в останні кілька місяців "дратувала" Кремль, оскільки повідомляла, зокрема, про бізнес ймовірного зятя Путіна.

У матеріалі РБК повідомлялося, що ТОВ "Южная цитадель" отримало для вирощування устриць і мідій 1 тисячу га акваторії біля мису Ідокопас під Геленджиком, біля так званого палацу Путіна. Власник "Южної цитаделі" раніше працював у компанії, що управляє палацом.

У п'ятницю, 13 травня, холдинг оголосив про звільнення низки співробітників. Після наради було оголошено про звільнення шеф-редактора РБК Єлизавети Осетинської, головного редактора газети РБК Максима Солюса та заступника шеф-редактора РБК Романа Баданіна.

У свою чергу прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков закликав не пов'язувати зміну керівництва РБК із тиском ззовні.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": У підставного власника путінських мільярдів у Панамі Ролдугіна знайшли ще один офшор

"Не треба забувати, що це приватний інформаційний холдинг, напевно, про причини зміни редакційного керівництва потрібно задавати питання керівництву і власникам цього холдингу", - наводить слова Пєскова ТАСС.

У квітні в офісі групи компаній ОНЕКСІМ Михайла Прохорова, в число активів якої входить медіахолдинг РБК, пройшли обшуки.

У Кремлі відмовлялися пов'язувати обшуки у компанії з тиском на редакцію.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору