EN|RU|UK
 Політика України
  878  19

 Навчальні заклади повинні бути підготовлені до прийому дітей з особливими потребами, - Гриневич

Якісна освіта для дітей з особливими потребами залежить від уміння педагогів диференціювати навчальний процес, щоб забезпечити доступність освіти для дітей з різними можливостями та потребами.

Про це зазначила міністр освіти й науки Лілія Гриневич під час спілкування з керівниками шкіл - учасниками тренінгу "Інклюзивна освіта - рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати" в Житомирі, передає Цензор.НЕТ із посиланням на повідомлення Міносвіти й науки України.

За словами Гриневич, навчальні заклади повинні бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами. "Установи повинні докласти зусиль для створення в них умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами", - наголосила міністр.

Дивіться також: Марина Порошенко закликає депутатів ухвалити закон "Про освіту" щодо інклюзивної освіти. ВІДЕО

Гриневич зазначила, що Міністерство разом з органами управління освітою виконавчої влади та органами місцевого самоврядування запроваджує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які впроваджують інклюзивну освіту - забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Важливу роль у забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами відіграє підготовка педагогічних кадрів. З цією метою у вищих педагогічних навчальних закладах введено навчальні курси, а розділ про основи освіти для дітей з особливими потребами включено в навчальні програми для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Міністр повідомила про необхідність просвітницької роботи серед батьків і дітей у навчальних закладах для того, щоб виховувати толерантне суспільство.

Також читайте: "Зміст нашої освіти безнадійно застарів", - Гриневич

Разом із тим результат навчання дітей з особливими потребами буде задовільним лише за умови консолідації зусиль усіх закладів, що займаються долею таких дітей. Коли в одній команді працюватимуть управлінці, науковці, педагоги й відповідні фахівці, за активної участі батьків. "Батьки і громадські організації є рушійною силою, за підтримки яких відбуваються зміни в системі освіти дітей з особливими освітніми потребами", - наголосила Гриневич.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору