EN|RU|UK
 За кордоном
  5961  103

 Росіянина засудили до 200 тис. руб. штрафу за репост статті про участь СРСР у окупації Польщі

Російський суд засудив до великого штрафу жителя Пермі за репост матеріалу про спільну з Третім Рейхом участь СРСР у окупації Польщі в 1939 році.

Вирок став першим у регіональній практиці в кримінальній справі про реабілітацію нацизму, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН.

Місцевий житель Володимир Лузгін засуджений до штрафу в 200 тис. руб. за репост на сторінці "ВКонтакте" статті "15 фактів про бандерівців, або Про що мовчить Кремль". Суд порахував, що в статті містяться завідомо неправдиві факти про спільний напад СРСР і Німеччини на Польщу 1 вересня 1939 року і про розв'язуванні цими державами Другої світової війни. Ці твердження, як вирішив суд, суперечать фактам, викладеним у вироку Нюрнберзького трибуналу.

Дивіться також: "Репост - не злочин", - пікет "За свободу слова" відбувся в російському Бердську. ФОТО+ВІДЕО

Як свідка обвинувачення у справі було допитано декана історичного факультету Пермського державного гуманітарно-педагогічного університету Олександра Вертинського. В рамках розслідування було допитано і батька Володимира Лузгіна, який серед іншого засвідчив, що його син критикував політику Росії щодо України.

Захист Лузгіна надав висновок фахівця, в якому вказувалося, що у нього не було прямого умислу на розповсюдження "неправдивих відомостей про СРСР", оскільки мова в статті йшла не про СРСР, а про діяльність Степана Бандери і комуністів. Захист також ще раз підкреслив, що підсудний не читав Нюрнберзький вирок.

Проте суд прийшов до висновку, що рівня знань Лузгіна з історії мало б вистачити для усвідомлення помилковості вміщених у статті відомостей: про це, з точки зору суддів, свідчать не тільки його показання про обставини початку Другої світової війни, а й шкільний атестат, де його знання з історії оцінені на "добре".

Також читайте: Фермера Балуха, який вивісив на будинку в окупованому Криму прапор України, засудили до обов'язкових робіт, - правозахисники

Стаття була розміщена Лузгіним на особистій сторінці "ВКонтакте" 24 грудня 2014 року. З цього часу її встигли переглянути 20 осіб. У постанові суду наводиться висновок експертів про те, що цільовою аудиторією статті є "особи, негативно налаштовані до офіційної влади, прихильники націоналістичних ідей", а автори "реалізують мету переконати" їх у співпраці СРСР із фашистською Німеччиною.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору