EN|RU|UK
 За кордоном
  1151  30

 З жовтня 2015 року прокремлівські ЗМІ поширили 1649 пропагандистських матеріалів

З жовтня 2015 року прокремлівські ЗМІ розповсюдили понад 1,5 тис. брехливих новин, статей і сюжетів російської пропаганди.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на DW, про це йдеться в огляді Disinformation Review.

Експерти спеціальної робочої групи при Європейській службі зовнішньої дії (East StratComTask Force) зареєстрували +1649 випадків дезінформації від прокремлівських ЗМІ.

В останньому огляді Disinformation Review зазначено, що фейкові повідомлення поширювали на 18 мовах. Найбільшу кількість дезінформації - 936 зареєстрованих випадків - поширювали російською. Цільовою аудиторією у цьому випадку були жителі країн Балтії і Кавказу, України та Білорусі, а також російськомовне населення в інших країнах. При цьому упродовж десяти місяців моніторингу в країнах Балтії не було виявлено випадків дезінформації на естонською, латиською чи литовською мовами.

Також читайте: Окупанти поширюють неправдиву інформацію про повільну роботу українських прикордонників на кордоні з Кримом, - Держприкордонслужба

173 повідомлення, що містять викривлену інформацію, поширювали англійською мовою. Експерти зазначають, що, крім відомих англомовних російських ЗМІ на зразок RT або Sputnik, існує достатня кількість невеликих сайтів і блогів, роль яких у кампанії дезінформації не варто применшувати.

Найбільша кількість фейків виходили російською, англійською та чеською мовами. Також Disinformation Review зауважує про велику кількість брехливих матеріалів болгарською, грузинською, німецькою, угорською і словацькою мовами.

Також було виявлено 5 випадків дезінформації українською мовою.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Російських пропагандистів затримали в аеропорту Стамбула
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору