EN|RU|UK
 Політика України
  3783  35

 МОЗ відкриє кол-центр для консультацій із лікарем і впровадить запис на прийом у поліклініки через інтернет, - в.о. міністра Супрун

Міністерство охорони здоров'я планує розвантажити швидку допомогу. Адже торік в Україні було понад 9 млн викликів швидкої допомоги і лише 2,5 млн пацієнтів із тих, кому викликали швидку, було госпіталізовано.

Про це сказала новий виконувач обов'язків міністра охорони здоров'я Ульяна Супрун в інтерв'ю LB.ua, описуючи першочергові кроки, які вона має намір здійснити на своїй посаді, передає Цензор.НЕТ.

"Торік в Україні було понад 9 млн викликів швидкої допомоги. І лише 2,5 млн пацієнтів із тих, кому викликали швидку, було госпіталізовано. Решті або надали допомогу, або швидка їм була насправді не потрібна. Тому ми хочемо організувати кол-центр, куди могли б дзвонити люди і консультуватися з лікарями замість того, щоб одразу викликати швидку. Розраховуємо на те, що в багатьох випадках порада лікаря телефоном допоможе вирішити проблему і швидка не знадобиться", - сказала вона.

Також читайте: МОЗ ініціює засідання РНБО з питання вакцинації в країні

При цьому Супрун має намір організувати курси з надання першої допомоги, на яких навчатимуть поліцейських і пожежників.

"Щоби будь-хто міг підійти до поліцейського або пожежника і попросити про допомогу. Або якщо поліція чи пожежники першими опиняться на місці події, де хтось постраждав, вони зможуть швидко надати першу допомогу - це дуже важливо і часто від цього залежить людське життя. Також плануємо попрацювати з екіпажами швидких і карет екстреної допомоги, щоб підвищити їхню кваліфікацію і рівень знань. І з персоналом у лікарнях, куди швидка привозить пацієнтів", - розповіла Супрун.

Дивіться на "Цензор.НЕТ": Супрун: Я особисто докладу всіх зусиль, щоб закон про трансплантацію ухвалили якнайшвидше. ВIДЕО

"Також найперше плануємо взятися за первинну ланку медицини. Зараз переважно люди не мають свого лікаря. Вони дзвонять знайомим і шукають лікарів. Але навіть якщо свій лікар є, треба прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, щоб потрапити на прийом. Ми ведемо переговори з молодими людьми, які починають стартап під назвою "Поліклініка без черг". Ідея в тому, щоб можна було записатися на прийом у поліклініку до сімейного лікаря або вузького спеціаліста через систему інтернет або за телефоном на певну годину. Це заощадить людям час, крім того, таким чином можна буде побачити, у яких лікарів більше пацієнтів, і які, можливо, мають кращий рівень послуг", - сказала Супрун.Источник: https://ua.censor.net.ua/n400229
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору