EN|RU|UK
 Політика України
  51745  273

 У мережі з'явилося листування співробітників телеканалів "Інтер" і "Донбас" із представниками бойовиків "ДНР". ФОТО

В Інтернет потрапило листування співробітниці "Міністерства державної безпеки" так званої "ДНР" Тетяни Єгорової з російським журналістом Леонідом Муравйовим, співробітниками каналів "Інтер" і "Донбас"

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Детектор медіа".

Журналісти нагадали, що Леонід Муравйов навесні 2015 року намагався влаштуватися на роботу на "Інтер", але був видворений з України.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Польські та російські ЗМІ поширили фейкову заяву Климпуш-Цинцадзе про геноцид. СКРІНШОТ

У листуванні, зокрема, згадується якась Маша. Скоріше за все, ідеться про екс-креативну продюсерку "Подробностей недели" на телеканалі "Інтер" (продакшн НІС) Марію Столярову. Листування датоване травнем 2015 року. За однією версією, його виклали хакери, за іншою - це зробила сама Тетяна Єгорова. Також із масиву викладеного листування виходить, що співробітники каналів "Інтер" та "Донбас" затверджували з представниками так званої "ДНР" тексти своїх матеріалів.

Приклад листування потрапив у Фейсбук. Повний архів листів викладений на файлообмінник ex.ua.

война интер днр информационная


Листування може фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин НІСу перед органами безпеки так званої "ДНР".

Також дивіться: "Та хто тебе боїться, козляра? Заходьте, клоуни", - "депутат" окупаційної міськради Алушти звертається до "вільної кримської преси". ВIДЕО

"Детектор медіа" намагається отримати коментарі у всіх причетних осіб. Роман Бочкала, який згадується в листуванні, повідомив "ДМ" таке:

- Я не знаю, правдива ли переписка, однако, судя по фамилиям и адресам, я допускаю, что переписка имела место. Но если речь идет о том, что меня наказали за слово "террорист", как я понял, в моем материале, то меня не наказывали. Однако я допускаю, что моему руководству "влетело" за мой материал, который я качественно сделал, и им это не понравилось, и видимо, они прикрылись перед своими кураторами, заявив, что меня наказали. Но самого факта, повторюсь, не было. Как я понимаю, Муравьев, о котором идет речь, - это тот человек, которого не пустили в страну. Он если и появлялся на канале, то эпизодически. Я с ним не знаком. Какие функции он выполнял, я не знаю, но нам его представляли как некоего консультанта - может быть, он должен был быть неким звеном между теми и этими.

У листуванні згадується також телеканал "Донбас", зокрема ведучий програми "Людський фактор" - Сергій Карпій - нібито узгоджував свої репортажі зі співробітницею т. зв. "ДНР".
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
 
 
 
 
 
 вгору