EN|RU|UK
 Економіка
  9713  52

 Ситуація з постачанням сировини на меткомбінати Маріуполя стрімко погіршується, - гендиректор ММК ім. Ілліча Зінченко

Ситуація з поставками сировини на маріупольські меткомбінати залізничним транспортом стрімко погіршується.

Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

Він повідомив, що середній пропуск вантажних складів по перегону Комиш - Зоря - Волноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня становив близько 13 вантажних поїздів на добу за мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16.

Через це чисте недовиробництво чавуну (з урахуванням того, що понад 4 поїзди відвантажується з використанням морського транспорту із значним подорожчанням) становить 60 тис. тонн/місяць. "У разі збереження поточної тенденції до кінця року комбінати в Маріуполі недовироблятимуть 350 тис. тонн металопродукції (мінус 120 млн дол..)", - пише Ю.Зінченко.

"А це означає - менше доходів, відсутність ресурсів для підвищення зарплат співробітникам, менше відрахувань до бюджету Маріуполя і всієї країни. А в цей час інтернет рясніє повідомленнями про медіа-холдинг і новий сайт "Укрзалізниці", впровадженні SAP і навіть про розширення інфраструктури в Ірані. Пропоную спочатку поліпшити ситуацію з інфраструктурою залізниці у нас в Україні. Не так амбітно, але дуже потрібно", - підкреслив топ-менеджер.

Крім того, Юрій Зінченко зазначив жахливий факт безгосподарності з боку "Укрзалізниці". "... Укрзалізниця сьогодні вночі, "влобову" виконуючи завдання Кабінету Міністрів з вивезення енергетичного вугілля, пропустила 64 вагони порожняка через Комиш-Зорю на станцію Південнодонбаська! Хоча в цьому поїзді могла бути сировина для маріупольських меткомбінатів, які буквально "задихаються" без руди. А Південнодонбаську забезпечити порожняком після вивантаження сировини в Маріуполі ... .. Яскравий приклад того, як бездумне виконання може знецінити найсвітлішу мету!".

Нагадаємо, раніше глава "Укрметалургпрома" Олександр Каленков заявив, що Україна може недоотримати 1,8 млрд дол. валютної виручки через "Укрзалізницю".

"Ми оцінюємо, що через вузькі місця в перевезеннях по УЗ за підсумками року буде недовироблено близько 5 млн тонн сталі, недоотриманий валютний виторг становитиме близько 1,8 млрд дол., що порівнянно з траншами від міжнародних донорів, але тільки транші - це гроші в борг і навантаження на бюджет, а експорт - це доходи країни і робочі місця", - заявив глава "Укрметалургпрома" Олександр Каленков.


Источник: https://ua.censor.net.ua/n401497
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору