EN|RU|UK
 Політика України
  2672  10

 ДніпрОДА викладає у відкритий доступ свої ІТ-розробки, - Резніченко

Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами країни.

Уже півроку ДніпрОДА цілодобово на зв'язку з мешканцями регіону. Разом із волонтерами "IT-рух Дніпро" облдержадміністрація розробила мобільний додаток E-contact. Він фіксує усі звернення мешканців регіону і направляє службам, які за це відповідають. Тепер команда ДніпрОДА ділиться розробкою з іншими регіонами України. Про це повідомив голова регіону Валентин Резніченко, інформує департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської ОДА.

"IGov, Prozorro, Центр допомоги бійцям АТО. Це лише кілька проектів Дніпропетровської ОДА, які вже розповсюдили по всій країні. Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами України. Так працює Дніпропетровська ОДА. Продовжуємо рухатися далі. Як і обіцяли - код програми E-contact для Android викладаємо у відкритий доступ. Будь-яке місто, село, район чи область України відтепер можуть створити свій власний E-contact без особливих зусиль. Беріть, користуйтеся", - зазначив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Завантажити код програми можна за посиланням. Зараз ІТ-волонтери продовжують працювати над додатком. Код програми під iOS викладуть за кілька тижнів.

Мобільний додаток E-contact - це ще один канал комунікації з владою, який ефективно вирішує питання місцевого значення. Він дозволяє швидко і в будь-який час відправити звернення до влади, додавши за потреби фотопідтвердження проблеми. Для Дніпропетровської ОДА такий канал електронного зв'язку розробили волонтери "IT-рух Дніпро" і компанія "Yalantis".

Мобільний додаток контакт-центру облдержадміністрації жителі Дніпропетровщини завантажують на телефон, зайшовши на iTunes або Google Play. Після реєстрації залишають повідомлення і прикріплюють фото. Система самостійно відправляє звернення фахівцю, до компетенції якого входить питання. Мобільний додаток також повідомляє заявнику, на якому етапі перебуває розгляд звернення, коли воно буде вирішено. Географія заяв - на інтерактивній карті в контакт-центрі.

Контактний центр Дніпропетровської облдержадміністрації приймає звернення різними способами.

Традиційно можна дзвонити на гарячу лінію за телефоном 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 1,2 тисячі дзвінків від жителів Дніпропетровщини.

Залишити звернення можна на порталі E-contact за посиланням або за допомогою мобільного додатку E-contact.

резниченко

резниченко



резниченко
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору